Breaking News
Loading...
February 12, 2014

Info Post

Setelah najib hampir-hampir jadi ketua pembangkang...

Setelah apa yang berlaku pada pru lepas, ah jib gor masih lagi kemaruk undi cina...

Setelah apa yang cina taiping buat pada bn, ah jib gor masih lagi terhegeh-hegeh pada cina...

Setelah tsunami cina berlaku, najib masih lagi mengharapkan cina...

Tak taulah apa yang pemimpin cina janji pada najib...

Tak taulah apa yang najib janji pada pemimpin dan pengundi cina...

Apa pun malam tu, 10 ribu juga duit kerajaan lebur dapat dekat sekolah cuvanis...

Well Done Sir...

17 comments:

Anonymous said...

Setuju apa yang admin tulis, najib@ah jib gor masih lagi melutut nak cina undi dia sedangkan cina semua sudah sepakat nak tumbangkan bn dan umno pada pru 14 nanti.

Anonymous said...

aku tak faham btul PM jenis apa dia nie..tk nmpk ke PRU13 mcm mana cina buat?? sedar2 la diri tuh sikit..kalau BN dh tumbang jgn hrp dpt balik..selamanya lah jd pembangkang..

Anonymous said...

Satu PM yang tak tahu malu , Kaum cina dah bagi isyarat tolak kerajaan tapi beliau buat bodog je , Cina dah bagitau kalau kerajaan bagi duit atau hadiah ambil tapi masa pangkah ,pangkahlah DAP,sedarlah sikit

Anonymous said...

dalam pilihanraya dun kajang eloklah org2 kuat umno seperti muhiyiddin, najib tidak menjanjikan wang bantuan dan pembangunan pada kajang seperti yg berlaku dikedah...biarlah mca yg buat janji...x akan ada org cina yg nak sokong wakil bn...mereka hanya pandai berjanji saja...kalau betul mca buat kerja dan org cina sokong mca kita lihat keputusan pilihanraya tersebut...adalah teramat bodoh jika si pelanduk asyik masuk ke dalam perangkap yg sama...sama seperti pemimpin umno yg tolol..

Anonymous said...

dahlah byk pakai duit rakyat....utk p.raya.. ada hati lagi umno nak bagi bantuan kat dun tersebut..aku tak rela wang cukai yg aku bayar digunakan untuk kepentingan cina kat situ...apakah najib x faham2 lagi tanpa cina melayu boleh memerintah...x percaya kepada keupayaan diri dan bangsa sendiri tu yg susahnya jadi org melayu

Anonymous said...

Sebenarnya Najib dah bosan dan leteh jadi PM.

Najib teringin nak jadi Ketua Pembangkang pulak.

Biarkanlah. Bertukar angin.

Najib nak uji kebolehan dan kebijaksanaan beliau dikerusi Pembangkang.

Biarkanlah. Tukar selera.

Sebagai Ketua Pembangkang Najib boleh buat sebarangan (macam2 ada).

Anonymous said...

Tu lah masa PAU tak nak singkir dia, nah sekarang terima lah akibat nya sampai GE14

Anonymous said...

PM kita kena ingat siapa yang bagi BN memerintah tak lain tak bukan ,,orang melayulah jangan harap lah pihak kiasu tu nak sokong BN. Jagalah orang melayu nanti takut menyesal tak sudah. 10 lagi PM spt Najib tak boleh lawan TDM . Hidup Tun.

Surrhead said...

buat masa skrg, negara kita tak der pembangkang yang betul2 kredible...dan saya rasa, bn dan umno akan mempamerkan watak pembangkang yg betul2 diperlukan di negara kita ni....umno dah masak dgn selok2 belok politik, dan PR tak boleh nak buat sesuka hati bila ada pembangkang yang kredible...

Anonymous said...

Sial! jangan sampai akar umbi umno ludah muka najib!

Anonymous said...

Apa la korang ni. Dia kan Perdana Menteri Malaysia. Dia tak boleh nak berpihak kepada sesiapa tanpa sebab musabab yang tidak adil. Dia kena bersikap adil walaupun tak sama warna. Itu adalah tanggung jawab yang dia mesti pikul.Korang boleh la bercakap macam-macam tanpa peduli apa orang lain cakap.Dia mesti menunjukkan bahawa dia adalah pemimpin yang memimpin bukan pemimpin yang dipimpin.

Anonymous said...

Puih Najib. Drp menagih simpati kat Cina lagi baik beri byk bantuan kat bumi Sabah dan Sarawak. Kalau tak ada puak ni... Najib sebenarnya dah jadi Ketua Pembankang. Agak2. siapalah PM yyyy Babi Lim kot... Speaker Karpal Si Kerusi roda ya....

Anonymous said...

dalam banyak2 komen hanya sorang yang bersikap rasional..yg lain main ikut2 org lain..macam jangan bagi satu sen pun kat cina..saya pun tak setuju kalau berlebi-lebihan..org cina pun ada sumbangan pda kerajaan dlm bentuk cukai dll..apa salah pulang kan sikit pd dia org..bn pun ada parti cina MCA dan lain2..kalau satu undi pun blh merubah apa salahnya..jangan lah terlalu benci meluat memcaci PM..terpulanglah pada semua..

Anonymous said...

Oi SIALBANGKAIBABIhead,lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS!
Baik lu si KAPIR HARBI (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu!

Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu?!

Anonymous said...

Masyuk....Masyuk....tulah hendak undi Cina, Melayu ada apa.

Surrhead said...

hoi, makcik samdol belacan, ko hidup lagi ka?? ingatkan bapak ko dah racun kan ko, sebab kecewa tgk kebodohan ko...

Anonymous said...

tak baik kita berprasangka buruk terhadap PM kita...sesungguhnya dato seri najid mempunyai perancangan dan strategi bagi memastikan Bn dan ekonomi org melayu kekal dan maju di bumi Malaysia...