Breaking News
Loading...
February 4, 2014

Info Post

Macam biasa, kalau betul adun hutan melintang kesavan keluar parti, umno juga yang akan di persalahkan, maka barua-barua anwar akan kata, umno sogok beratus juta pada mamat itu...

Berita terbaru mengatakan, adun itu tak letak jawatan, surat yang di siarkan kononnya surat dia letak jawatan adalah palsu semata-mata, maka barua-barua anwar akan menuduh umno lah dalang dalam pengedaran surat itu, nampak tak?


Dia keluar pun umno kena, dia tak keluar pun umno kena juga...

Jadi pada aku tak payah lah kita layan sangat cerita adun itu, pergi mampos la dia nak keluar atau tidak, itu dia punya pasal, kerajaan perak masih lagi di perintah oleh bn...

4 comments:

Anonymous said...

Potong LANCAU Keling Kesavan bagi makan BIAWAK....

Surrhead said...

sebenarnya ini cerita macam budak dgn serigala, ingat tak? budak itu dah selalu kelentong, bila masa serigala itu muncul, tak der org nak percaya...

jadi, umno pun tgh lalu situasi yg lebih kurang sama...org ramai dah masak dgn permainan politik umno, sebab itu umno sentiasa terjerat.

Hakikatnya, umno belum sedia tuk menerima kekalahan diperingkat PRU, jadik umno akan gunakan semua teknik supaya kekal berkuasa...

Anonymous said...

Biase lah.. kalo 'parti tu' biase kasi duit supaya org ikut 'parti tu' bila org sendiri kluar parti dia kata parti lain yg kasi duit....

Anonymous said...

parti pembhong 16 september.. raja bohong nya nk bertanding di PRK Kajang..