Breaking News
Loading...
March 16, 2014

Info Post
Ok mula-mula kapal terbang hilang dari radar...

Pas tu, tudm kata kapal terbang berpatah balik di percayaai ke klia....

Selepas di teliti dalam semua sistem navigasi udara, terbukti radar kapal terbang telah di matikan dengan sengaja...

Lepas tu transponder turut di matikan dengan sengaja...

Mustahil kapal terbang terhempas, pasal ceraian kapal terbang tak di jumpaai...

Pilot ada pengalaman dekat 20 tahun bawak kapal terbang...

Pilot ada kegilaan lain macam sikit, boleh buat sendiri flight simulator di rumah...

Untuk apa dia buat flight simulator...???


Sebelah rumah mak aku dulu ada seorang pilot otai, dia dah meninggal tahun lepas bulan 12, pengalaman dia lebih lama dari pilot mh370, tapi dia tak buat simulator sendiri di rumah, pernah aku tanya tak rindu ke dah lama tak bawak kapal terbang? dia jawab, "kerja aku bawak kapal terbang, sekarang bila di pencen aku jadi manusia biasa, buat apa fikir-fikir pasal kapal terbang lagi, kalau aku kerja lagi, pergi airport baru fikir pasal kapal terbang"

Sampai sekarang flight MH370 tak jumapa...

Tiba-tiba gambar nie muncul...


Rasa-rasa korang boleh cantumkan tak puzzle nie...???

24 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya kita harus berhati-hati - walaupun kita amat benci PEMBANGKANGBANGKAI; JANGAN kita terperangkap dgn. aksi Barat-Zionis utk. menyalahkan pilot yg. ISLAM/MELAYU ini!

Bah. Pertama:

Si rejim-rejim Barat-Zionis ni memang DALANG-DUA-MUKA plg. DAJAL! Bayangkanlah, dgn. teknologi amat canggih Barat-Zionis termasuk sistem Satellite NSA dan NASA, mereka tak boleh mengesan MAS ini – MUSTAHIL; sedgkan DRONE mereka boleh pula kesan ‘teroris’ (kononnya) kampung kat pendalaman dan kwsn. pergunungan, cthnya di Afghanistan, Pakistan, Yemen dsbnya (lihat di http://maelpengerang.blogspot.com/2014/03/mh370-prayformh307-kenapa-satellite.html, Kenapa Satellite Amerika Gagal Kesan MH370? , March 15, 2014)!

Saya mengesyaki Pangkalan Tentera Udara Amerika Syarikat di Diego Garcia yg. terletak di Lautan Hindi, mungkin terlibat dlm. TERORISMA dajal ini (di - http://www.mazidulakmal.com/2014/03/cabal-times-dedahkan-tentang-diego.html , CABAL TIMES DEDAHKAN TENTANG DIEGO GARCIA DAN MH370 , Khamis, Mac 13, 2014; dan http://darah-satria.blogspot.com/2014/03/agenda-tersirat-disebalik-rampasan.html, Agenda tersirat disebalik rampasan pesawat MAS MH370 Thursday, 13 March 2014;)! Kemungkinan yg. sungguh MENGGERUNKan - cara TERORISMA yg. terbaru dan paling GANAS, oleh Barat-ZIONIS! Selepas berita ini tersiar, CIA dan Pentagon tiba-tiba mengeluarkan teori , kapal perang USS Kidd akan SEGERA mencari di Lautan Hindi pula akibat kemungkinan MAS terhempas di situ, tapi mengapa pula MAS boleh terbang sampai ke situ pd. asalnya; jadi teori MAS di’hijack’ ke Diego Garcia ini tidak mustahil – kemudian MAS kononnya akan dijumpai oleh US Navy dalam Lautan Hindi yg. sungguh sukar ini, kononnya terhempas setelah dirampas ‘teroris’, bahkan ini memang baru diramalkan Pentagon (macam mana pula dia tahu MAS terhempas di Lautan Hindi?!) dan kenapa tak mengesahkan dahulu hal ini dgn. K’jaan kita! Maka bukti MAS dihijack di Diego Garcia ini mungkin tidak akan dijumpai bila-bila – inilah yg. disyaki diharapkan si PENGGANAS Barat-Zionis ini.

Ini disyaki akibat kehadiran sekaligus, 12 jurutera/saintis teknologi TINGGI dari Malaysia dan 8 dr. China, yg. sgt. penting, termasuk empat pemegang patent teknologi terbaru, dr. syarikat Freescale Semiconductor. Sy. Freescale ini terlibat dlm industri Microchip, Data, Angkasa dan Pertahanan (lihat di http://www.techbriefs.com/component/content/article/31-ntb/webcasts/on-demand-webinars/17016 , Freescale’s Portfolio of Microprocessors, Microcontrollers, and RF Devices for Aerospace and Defense , 06 August 2013; dan lihat di http://www.thestar.com.my/Business/Business-News/2014/03/10/Loss-Of-Employees-On-Malaysia-Flight-A-Blow-US-Chipmaker-Says/, Loss of employees on MAS flight a blow, US chipmaker says, March 10, 2014 )!

Di samping itu, Freescale Semiconductor ini juga turut dimiliki Empayar ZIONIS plg. Dajal, Empayar Rothschild, yg. membiayai dan mengasaskan Zionisma dan Israel (yg. berasal dr. Jerman, dan menjadi begitu berkuasa sejak abad ke 16 setelah menjadi “peminjam wang” kpd. Raja-Raja Eropah dan kemudiannya mengahwini mereka) - lihat di http://aftertheshift.blogspot.com/2014/03/malaysia-airlines-flight-370-patents.html, Malaysia Airlines Flight 370: “Patents Patents Patents?” ; http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone; dan http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/ , The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012.


Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. kedua:

Disyaki Mossad-CIA-MI6-NATO akan MENSASARkan pakar Bukan Barat, terutamanya yg. Islam dan dr. China dlm industri ini, terutamanya dlm. industri PERTAHANAN - lihatlah bagaimana Mossad telah membunuh saintis-saintis nuklear Islam dr. Iran - di http://www.businessinsider.com/mossad-in-iranian-scientist-murders-2011-8 , Mossad Suspected In Murder Of Iranian Nuclear Scientists , Vincent Trivett, Aug. 5, 2011.

Dan sebab itu agaknya si CIA (yg. dikuasai Mossad-ZIONIS/ISRAEL) asyik nak membidas teori letupan dan juga begitu galak MENUDUH juruterbang Islam/Melayu kita, atau 20 jurutera/pakar kita dan dr. China, dr. Freescale Semiconductor, kononnya mungkin bunuh diri atau terlibat terorisma! Tapi TAK pula CIA Dajal ni menuduh bekas tentera dr. New Zealand ni, yg. berikan cincin kahwin dan jam tangan pd. isterinya sebelum penerbangan – saya syak dia ejen CIA-Mossad yg. disyaki akan dpt. ID baru, setelah disyaki menjlnkan misi dlm. MAS ini (lihat di
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2578358/Husband-gave-wedding-ring-watch-wife-boarding-missing-flight-MH370-case-happen-him.html, Agony of the wife whose husband gave her his wedding ring and watch before boarding missing flight MH370 'in case something should happen to him', by James Rush, 11 March 2014.)

Juga Barat-ZIONIS disyaki mahu MEMBANKRAPkan MAS (supaya terpaksa bergabung dgn. sy. penerbangan Barat-ZIONIS melalui One World Alliance, yg. baru disertai MAS) dan menghancurkan hubungan Diplomatik baik antara China dan Malaysia, serta menghuru-harakan NEGARA ISLAM kita ini, hingga terpaksa bekerjasama lebih rapat dgn. Barat-ZIONIS melalui CIA-MI6/tentera US-British-NATO, dan perisikan/tentera Singapura (yg. diKUASAI CIA-Mossad-MI6-NATO, lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html , THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009). Serta memaksa NEGARA ISLAM Malaysia dan Brunei menyertai TPPA, yg. di KUASAI Barat-ZIONIS ini.

Maka teori ‘hijacking’ MAS oleh Barat-Zionis di pengkalan tentera laut US di Diego Garcia ini tak mustahil kerana si Barat-ZIONIS asyik menyerang dan membunuh umat Islam sesuka hati, dlm pembunuhan beramai (GENOCIDE) di Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, melalui PENJAJAHAN terus, penggunaan Drone atau bom kimia, atau menggunakan pengganas al-Qaeda atau mana-mana “pengganas Islam” yg. sebenarnya dicipta Barat-ZIONIS sendiri - untuk tujuan MENJATUHKAN Islam/umatnya dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN Barat-Israel, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas, yg. bermula dr. Palestin, hingga ke Afghanistan, Iraq, Libya, Syria, Mali, Somalia, Yemen, Pakistan, Mali, Nigeria, Republik Africa Tengah dsbnya (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013; dan http://www.presstv.ir/detail/2013/09/15/324167/excia-agent-911-lies-big-and-tragic/, Ex-CIA agent: 9/11 lies bigger than already known, Sep 15, 2013).

Kerajaan kita dan China, mesti MENYIASAT kemungkinan ini, melalui apa cara pun, demi MENYELAMATkan penumpang MAS tersebut! Jgn. remehkan sebagai teori 'konspirasi' semata - setiap maklumat adalah PENTING!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Sekarang, si CIA dan pakar Barat-Zionis lain, buat teori MAS mungkin dirampas ke tempat lain pula, di Kepulauan Andaman di Teluk Bengal, ke arah Pakistan, Iran, Afghanistanlah dan mcm-macm lagi!

Saya syaki ini cubaan CIA nak mengalih perhatian dari DIEGO GARCIA di tengah Lautan Hindi – saya syaki MAS telah dibawa dari Diego Garcia ke arah ini! ATM mesti dptkan maklumat tarikh bila radar mulanya dikesan, kalau betul MAS menuju ke Kepulauan Andaman dari awal lagi, dan kononnya terhempas di Teluk Bengal (yg. juga terletak di Lautan Hindi).
Lagipun, hairan betul media besar Barat-Zionis tak lansung bangkitkan kenapa pengkalan militari US di Diego Garcia dgn. sistem satelit yg. pasti amat canggih, ni tak ada kesan lansung radar MAS kalau kononnya melintasi Lautan Hindi ke Kepulauan Andaman! Sedgkn tentu pengkalan military ini akan memantau seluruh Lautan Hindu utk. kemungkinan ia disasarkan ‘teroris’ melaui laut atau udara.
Disyaki CIA dah PANIK tentang pendedahan Diego Garcia dlm insiden ini! Lihatlah nanti CIA-MI6-Mossad-NATO disyaki akan menyalahkan “pengganas Islam” atau pilot Islam/Melayu kita, melalui teori Teluk Bengal ini!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

setuju.. setuju.. walau kita penyokong BN, kapten tu penyokong PKR, lebih baik kita berbaik sangka.. lebih2 lagi sebagai seorg yg beriman, aku pasti kapten tu tak tergamak buat onar sebegini semata2 sbg tanda protes atas keputusan mahkamah tempoh hari. kita doakan krew dan semua penumpang masih selamat... yg patut kita sangsikan ialah amerika tu... kalau depa kata kerajaan sembunyikan sesuatu patutnya tommahan ni kita tujukan kat amerika.. depa yg sembunyikan sesuatu atas agenda tertentu... pelik... kecanggihan teknologi depa tak dapat detect MH370.. sedangkan robot yg depa antar ke planet marikh, depa leh control dan berkomunikasi dari bumi. dan lagi teknologi internet yg kita rasa canggih gila ni sebenarnya dicipta dan digunakan utk militari depa dulu2... kemudian ni baru dikomersialkan... gerenti depa dah ada teknologi yg lebih canggih lagi... pasal simulator kat rumah tu aku gerenti tu sebagai hobi kapten... kalau dah minat gila tak heran kapten sanggup beli komputer yg canggih utk jalankan program simulator tu atau bermain games yg berkaitan penerbangan... iyalah kat real time kapten mungkin berpeluang menerbangkan kapalterbang2 tertentu shj.. tapi kat simulator/games komputer kapten leh try dan merasai apa juga kapalterbang yg ada dari zaman dolu sampai skrg tak kira kapalterbang komersial atau militari... jadi utk dapatkan pengalaman dan feel tentulah kapten tu sanggup beli komputer canggih macam kat gambar tuu..

Anonymous said...

Jgnlah kita suka bersangka buruk dgn org lain.ko org islam dia pun islam.beza cuma dia pembangkang dan ko pula org BN.apa negara ni org BN punya ke?asal berlaku yg buruk pembangkang buat..lahad datu dato zahid kata ini kerja pembangkang..nk umum tapi sampai sekarang x ada cerita..sb semua pengganas tu ahli umno..so admin jgn selalu bersangka buruk dgn pembangkang..esok ko mati publis kat kubur ini kerja pembangkang.

Anonymous said...

Admin nape keluarkan komen sy dr wall.bertanggungjwp dgn apa yg anda tulis..jgn sukahati ikut hatiperut babi.

Anonymous said...

Setuju pembangkan sanggup buat apa saja untuk jatuhkan kerajaan. Perkara ini bukan perkara baru. Ianya di lihat baru di malaysia tapi di negara luar sudah kerap terjadi. Itu sebabnya pemimpin pembangkang beria-ia suruh najib letak jawatan.

Najib letak jawatan what for? Bukan najib yang drive kapal terbang tu. Bukan najib yang duduk di atas menara kawalan subang. Kalau semua benda buruk yang jadi di malaysia najib kena letak jawatan bagai mana pula di selangor? Air tak ada, khalid mesti bertanggung jawab dan kena letak jawatan, kematian akibat demam denggi di selangor antara yang tertinggi di malaysia, khalid mesti bertanggung jawab dan letak jawatan.

Macam tu baru adil

Anonymous said...

OI anon 12pm, lu punya ekoq ni dr. PENGGANAS BABI Red Bean aaah?!

PI MAMPOS lu kat BLOG KAPIR DAPBANGKAIBABI!

Anonymous said...

Masalahnya pembangkang/ Pakatan Haram/ Anwar memang JAHAT! Terperangkap apanya memang Pakatan Haram itu proksi Barat-Zionis- Meloyakini.com, MeloyaInsider terang2 ditaja proksi Syaitan..hari2 suburkan fitnah dan kejahatan..
bila gagal PRU13 mereka guna kaedah MH370 utk jatuhkan Krjn.

Tk usah sangka baik dgn plot2 syaitan dlm Pakatan Haram. Anwar itu sendiri Syaitan besar yg berpura2 dgn manis mulutnya.. berapa ramai Melayu2 bodoh di Permatang Pauh menjilat2 percaya dgn ayat2 kepala pusingnya..

Inilah bala musibah besar buat negara selepas ancaman Komunis-pemikiran Anwar!!

Anonymous said...

Kalau PM punya bukti yg konkrit bahawa Kapten MH370 ini sekongkol dgn Anwar Ibrahim dan PKR sehingga sanggup dan tergamak menggadai nyawa manusia, elok dan sepatutlah PM mengishtiharkan bahawa Parti PKR ini adalah parti terrorist atau pengganas yang diharamkan. Lihat saja Palestin bagaimana semudah itu dunia menu dug negara itu negara terrorist satu ketika dulu bila mereka menghijack kapal terbang.

Anonymous said...

OI anon 4:04pm, lu mahu MENGHINA Palestin pual ya?

Lu punya ekoq ni dr. PENGGANAS BABI Red Bean aaah?!

PI MAMPOS lu kat BLOG KAPIR DAPBANGKAIBABI!

Anonymous said...

Aku percaya pada doa dan solat hajat ramai penduduk Malaysia...insyaallah kebenaran akan muncul.

Dahulu penyokong PAS bersolat hajat, sekarang pemimpin dia pun kena saman, dan pemimpin pakatan pujaan mereka pun dah di jatuhkan hukuman. Nilailah dari mata hati, jangan nilai dari mata individu.

Kita banyakkan berdoa dan kembali kepadanya. Insyaallah ada jalannya

Anonymous said...

Anon 222..aku td ckp baik2..lu jgn main kasar...lu lg babisat

Man said...

Assalam.
Ramai yang masih tidak tahu, Kapten Zaharie sedang bercuti beberapa hari tetapi dimaklumkan seberapa segera bahawa dia dikehendaki menerbangkan pesawat itu atas arahan pihak atasan?

Pihak atasan itu siapa? Apakah Anwar Ibrahim sekarang sudah jadi perdana menteri dan bukan Najib Razak?

Anonymous said...

OI anon 7.31pm, lu cakap kasaq tak apa ya?! BABI lu!

PI BERAMBOS lu kat BLOGDAPBANGKAI yg. BODOH mcm. KERBAU!

Anonymous said...

Ok2...jawab dulu persoalan ni...kapten kapal sedang bercuti...tapi secara tiba2 diarahkan oleh pihak pengurusan mas agar segera masuk kerja untuk menerbangkan pesawat...why????diharapkan ade siasatan kenapa dan siapa pengurusan mas yg beria2 agar kapten kapal masuk bekerja...harap ade yg boleh jawab persoalan ini..termasuk lah admin yg post isu ini...

Anonymous said...

Ok, soalan hang tu biar aku yg jwb ek!! Hehehe...
Jawapannya adalah DAN kerana untuk mengelakkan daripada TERJADINYA huru hara dinegara MALAYSIA yang tercinta ni. Hang nak tau tak macam mana huru hara tu akan terjadi??
Huru hara @ pemberontakan tu akan terjadi SELEPAS Anwar taik pungkoq dijatuhkan hukuman. pengikut FANATIK Anwar YANG TAK DAK OTAK & YANG KENA KENCING HIDUP-HIDUP akan memberontak keatas kerajaan Malaysia ni sampai AL-JUBURI tu dibebaskan semula. Tapi, pada masa tu negara kita mungkin dah isytihar DARURAT @ BERIBU-RIBU ORANG DAH MATI KENA BUNUH DENGAN SESAMA ISLAM..

Camna bro, bleh trima tak Jawapan aku ni ek?? Hehehe..
#KALAU TAK LEH TRIMA JUGAK, HANG JAWABLAH SENDIRI NOH...#

FIKIR-FIKIRKANLAH UNTUK KEBAIKAN KITA BERSAMA..





*BUDAK KEDAH*

Anonymous said...

Sebagai rakyat, saya rasa macam kerajaan Malaysia ini sudah kena main dengan pihak Amerika dan sekutunya.

Amerika dan sekutunya melaporkan sekejab MH370 dikesan di sini dan sekejab lagi di sana pula. Terbaru mereka melaporkan MH370 ada melalui ruang udara Australia pula.

Cuba bayangkan berapa luas kawasan yang perlu diterokai oleh Malaysia hanya untuk mencari MH370. Tak dapat kita bayang berapa banyak belanja yang terpaksa ditanggung oleh kerajaan Malasyia dalam pencarian ini. Bukan satu atau dua juta, boleh jadi ratusan juta atau ribuan juta. Bukan mustahil pada akhirnya kita terpaksa menerokai keseluruhan global (bumi) kecuali negara Amerika dan sekutunya hanya untuk mencari MH370. Bukan mustahil pencarian ini akan memakan masa berbulan-bulan lamanya untuk meliputi semua kawasan yang disebut oleh Amerika dan sekutunya.

Pelik bin ajaib. Kenapa tiada laporan yang mengatakan MH370 ada terbang melintasi ruang udara Amerika atau ruang udara negara-negara kuasa besar yang menjadi sahabat akrab Amerika. Sungguh menghairankan ....

Terdetik dihati kecil saya, apakah ini adalah satu konspirasi terancang oleh musuh Malaysia atau oleh kuasa besar yang ingin menjahanamkan Malaysia.

Persoalannya. Kenapa Amerika selaku negara kuasa besar yang mempunyai teknologi penerbangan yang tercanggih di dunia gagal memandu Malaysia dengan tepat tentang laluan penerbangan MH370 atau apa yang berlaku kepada MH370. Jika Amerika boleh memberitahu Malaysia MH370 ada melintasi ruang udara sini dan ruang udara sana, ertinya mereka mengetahui pergerakan MH370 dan mengetahui apa yang berlaku kepada MH370 sekarang.

Kasihan saya melihat DS Najib. Moga DS Najib bertafakur sejenak dan menilai segala maklumat yang disampaikan oleh negara kuasa besar itu. Sebagai rakyat saya nampak sudah semakin melalut. Mula-mula tuduh dua penumpang Iran itu, selepas itu kata mereka tidak terbabit kerana rekod mereka berdua bersih. Lepas itu tuduh penumpang ethnik Uighor yang ada dalam pesawat MH370, sudahnya senyap begitu sahaja. Lepas itu tuduh kapten Zaharie pula, serbu dan selongkar rumah beliau. Terbaru dan terkini tuduh kumpulan militan islam Malaysia sendiri yang terlibat. Hendak bagi cerita mereka nampak cantik, mereka kata seorang tahanan Al Qaeda (saya lupa namanya) mendedahkan ada pertemuan juruterbang Boeing 777 (mereka tidak sebut nama juruterbang) dengan kumpulan militan islam Malaysia. Adakah pada akhirnya kerajaan Malaysia akan menyiasat semua pertubuhan islam dalam negara pula selepas ini ? Adakah pada akhirnya kerajaan Malaysia akan menyimpan perasaan curiga terhadap semua pertubuhan islam negara ini (yang berdaftar atau yang tidak berdaftar)?

Karut dan semakin mengarut sudah nampaknya. Tolong lah bertanya dan berfikir, ADAKAH MALAYSIA SEDANG DIPERMAINKAN OLEH PIHAK TERTENTU ??????

Rakyat Perihatin

Anonymous said...

Kalau pilot PKR tu terlibat atau tidak, insiden MAS ini disyaki pd. asasnya melibatkan geopolitik global yg. paling DAJAL oleh CIA-MI6-Mossad-NATO - yg. juga disyaki MENAJA PEMBANGKANGSONGSANG!

Ini artikel terbaru, penuh maklumat - mengapa pengkalan tentera US di Diego Garcia ini amat MENCURIGAKAN - lihat di http://www.abovetopsecret.com/forum/thread1002237/pg1, Diego Garcia “Island Paradise or Torture Chamber?”, Mar, 13 2014; http://medantempurkedah.blogspot.com/2014/03/panass-mh370-bekas-cia-kutuk-malaysia.html, PANASS #MH370 !! BEKAS CIA KUTUK MALAYSIA & MENGAKU AGENSI PERNAH HIJACK PESAWAT TANPA DI KESAN !!,17 March 2014; dan http://21stcenturywire.com/2014/03/16/the-case-of-malaysias-missing-airliner-mh370-part-two/, The Case of Malaysia’s Missing Airliner MH370 – Part Two, March 16, 2014, By Shawn Helton:

….from retired 35 year Delta pilot, Field McConnell, who states that since 1995, Boeing Uninterruptible Auto Pilots have been equipped in Boeing planes. This information was not released until March of 2007, following a subsequent lawsuit by McConnell.

...Boeing is said to have stated that by end of 2009 all Boeing planes would be fitted with the BUAP - making them impossible to manually hijack within the plane but susceptible to remote control by the military, according the flight veteran...

McConnell and his associates further explain the device used to control aircraft through his site abledanger.net, stating that Hillary Clinton and Rose Law Firm had originally obtained the patent for the Quartz Rate Sensor used in many military craft:

“The QRS-11 GyroChip sensor is used on commercial aircraft to rotate the antenna to receive signals from satellites for the in-flight entertainment system, radar tracking and flight controls. If the aircraft is equipped with a uninterruptible autopilot, signals can be received from a satellite to remotely fly the aircraft.

The sensor provides stabilization, flight control, and guidance. It also is used in missiles, Unmanned Aerial Vehicles (UAV ) and other military as well as space and industrial applications. Because of the sensitive nature of its military applications, the export of the technology is regulated.”….

……Additionally, if what McConnell alleges is true, why hasn’t his crucial Boeing information been discussed among the many so-called experts in avionics and air traffic control on larger media outlets?....

Makcik Sambal Belacan.

Surrhead said...

sivarasa suruh kapten landing kapal terbang kat belakang rumah dia...puzzle solved....

Anonymous said...

Siapa orang besar dalam MAS yg bagi arahan dekat captain tu? Harap siasat juga pengurusan MAS.

Anonymous said...

Oiiii makcik sambal belacan yg bodoh biol...tolong cari jawapan kpda isu knpa pilot yg sdg bercuti diarahkan bertugas yg sepatutnye org lain yg bwk dan jadual tugas tlh diberi sebulan sebelum..tolong siasat siapa org atasan yg mmberi arahan untuk pilot tu bertugas sedangkan dia on leave.........

Anonymous said...

OI SIALBANGKAIBABIhead, hari tu lu nak suruh bapa aku yg ISLAM/MELAYU bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENGGANAS GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENGGANAS KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS!

Baik lu si KAPIR HARBI (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu!

Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu?! Lepas tu, lu mENYAMAQ pula jadi Sosialis – kononnya benci agama; Pi MAMPOS dgn. TEMBERANG BUAS LU yg. tak habis-habis!

Anonymous said...

OI anon 2:58am, nampaknya makin ramai si ekoq-qkoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, sedg. MENGAMOK, nak halang sebarang maklumat yg. BENAR, tersebar!

PI BERAMBOS lu kat BLOGDAPBANGKAI yg. BODOH mcm. KERBAU!