Breaking News
Loading...
March 17, 2014

4 comments:

Anonymous said...

terima kasih ulang tayang cerita ni, tapi tak Tanya ke kenapa dia di persalahkan dan jatuh hokum, kak jijah pun tau perangai laki kak jijah tu, orang pun dah mula tau dan ambil tau, kenapa nak kata tidak...tak payah lah nak menipu kak jijah ooii,.. biarlah abang non berehat kat penjara dan berdoa lah supaya dia bertukar dan siap diri untuk mengadap allah..

Anonymous said...

Itu je la modal wan azizah.

Anonymous said...

kak jijah bawa bertaubat ok....anwar mmg kaki liwat ni balasan yg harus anwar terima.....justice for saiful.

+PsyChoMaTix+ said...

Diorang ni dah "terlajak jauh". Maybe diorang sendiri dah rasa tak bleh berpatah balik lagi. Doakan diorang sempat berubah dan mampu berubah.