Breaking News
Loading...
April 15, 2014

Info Post
Hujan tak pun lebat mane, tapi khalid ibrahim sudah mengumumkan catuan bekalan air akan di hentikan, katanya dia membaca laporan dari Lembaga Urus Air Selangor LUAS kononnya air di seluruh empangan di selangor sudah naik...

Tak tau lah sama ada betul atau tidak laporan LUAS macam tu atau dia hanya nak sedapkan hati rakyat selangor yang kini terbeban dengan masaalah yang sepatutnya dia selesaikan 5 tahun dulu... laporan penuh isu itu klik sini

Hanya di selangor sahaja yang ada pemandangan macam ini, bagus juga sebagai produk tahun melawat malaysia...



9 comments:

Surrhead said...

ya, DET...bab air ni, i pun tgh marah kat kerajaan selangor....tahun dah 2014, masih ada masaalah air, mcm negara kuno je...sebaiknya selesaikan masaalah ni secepat mungkin, atau tanggung la feedback rakyat...

Anonymous said...

orang selangor mana kesah ada air ke tak da air. kerajaan pusat dah ckp klau langat 2 tak dibuat akan ada masalah air 2014. tp mereka tak kisah kan. kerja mereka politik 24 jam

Anonymous said...

tak payah buat langat 2. nanti kroni pulak kaya. kroni orang kaya tak bolih.... kroni sendiri kaya tak dak hal punya.
orang atas main politik. rakyat bawahan kering tak mandi tak basuh berak.
kat selangor kan banyak lombong....mari ramai2 mandi air lombong. tak kira macai pakatan ke macai bn ke....korang semua kena angkut air juga macam lembu.
inilah sembang jer lebih konon aku lebih baik dari orang lain. mana baiknya....lebih teruk adalah....
ini rasa nak marah pun ada....rasa nak tercabut lutut angkut air....kalau adalah orang yang cakap air kat selangor ni banyak....mau aku sepak dia ni.

lone ranger.

Anonymous said...

ish rakyat sgor mana kesah semua tu janji PR yg merentah. tgk muka makcik tu siap senyum lg tolak troli dgn air penuh baldi. teringat nostalgia masa zaman muda2 dulu dia kot. bn mana boleh kembalikan nostalgia angkut air dalam baldi tu. hanya PR yg mampu!

jentayu

Anonymous said...

Oi SIALhead, kelakar betul, PENGGANAS mcm. lu, berlagak nak tunjuk kononnya mesra dgn. Det - pi MAMPOS lu!

Sdgkan haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku juga semalam! BANGKAI lu!
Oi SIALBANGKAIBABIhead, lu yg. BODOH mcm KERBAU! Dah lah tu,lu mahu ancam NYAWA aku dan bapak aku di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html & di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html! Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS(tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si PELAHAPKANGKANGBABI?!

Surrhead said...

MSB...ko ni CIA....dah sah kerja ko melagakan org....yg mana i rasa betul, i support la....yg ko ni bingai sgt kenapa?? diharap ada org racunkan ko secepat mungkin, kalau mak/bapak ko racunkan ko lagi bagus...bila i tgk tak der komen menyampah ko lagi, i tau ko dah mampus. Barua CIA...poodah chit...

Anonymous said...

Kesian macai.

Anonymous said...

OI SIALhead, nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-ZIONIS/CIA-MOSSAD dan ejen-ejen mereka dari DAPBANGKAIBABI termasuk si SIALheadPENJILATJUBOQDAPBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA, nak menghalang sebarang maklumat BENAR tersebar!

Dahlah tu, asyik sasarkan hanya Makcik Sambal Belacan dan asyik fitnahkan dia - apa yg. mereka TAKUT sgt. dia tulis tu?!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

PI MAMPOS lu si SIALBABIhead, PENJILATJUBOQDAPBANGKAIBABI/CIA-MOSSAD!

Anonymous said...

Perak,johor dah start catu air..komen sikit..