Breaking News
Loading...
January 20, 2015

Info Post

Sudah berkali-kali tun daim di serang, kalau dia di serang dalam harakah, suara keadilan atau pun roket, aku tak berapa kisah sangat, tapi tun daim di serang oleh media dikatakan pro kerajaan, kenapa...???

Siapa yang mengarahkan tv3 serang daim? 

Kenapa tv3 menggunakan pemimpin pkr untuk serang daim...?

Mengikut firasat aku, ada orang yang nampak tun daim boleh mengagalkan cita-cita besar dia, lalu di arah tv3 untuk bunuh tun daim...

PKR sebenarnya sudah tidak berminat dengan cerita daim ini, tetapi pada pandangan aku, orang bercita-cita besar ini menggunakan pkr dan tv3 untuk menyerang daim...

Siapa orang tu? jengg...jengg...jengg... nanti aku bagi tau...




8 comments:

Anonymous said...

kenapa tunggu lama bro. sekarangpun dah panas. nanti lemau pulak. sekadar satu dua nama yang boleh disebut.
1. Jxxxx Jxxxxx
2. Axxxxx Mxxxxxx
ada lagi hantu raya lain?

Anonymous said...

Aku dah lama boikot tv 3 bro. Sejak johan jaafar jadi boss tv 3 makin menyampah aku tengok berita dia. Berita macam sampah dan tak ada class. Tambah lagi anak johan yg sound tepek kata najib tak ada otak pasal tak mau mansuhkan akta hasutan.

Unknown said...

Patut tutup saja tv3 tu

Malaysiabaru said...

Tahniah tv3 kerana dah jadi media rakyat media segenap lapisan masyarakat... Tak perlu buang pekerja... Rakyat akn kembali sokong tv3

Anonymous said...

Oi si Baru-KEJADAH 7.28pm, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! PI BERAMBOS dari MALAYSIA KAMI!

Lu jgn. bikin temberang aahhh!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

Anonymous said...

Kan stesyen tu berlambak si LIBERAL-BANGANG! Tengok sajalah program MENTOL-JAHANAMnya - para juri artis dua ekoq amat BONGKAK tu asyik MEMPERLEKEHkan Bahasa Melayu/B. Kebangsaan; asyik berlagak cakap OMPUTIH seolah program tu prog. omputih! Dan sekoq juri tu juga dok hina pula wanita pakai tudung – dasar si artis KEPARAT tak sedaq diri!

Ya, inilah yg. diajaqkan stesyen BIADAP ni pd. jenerasi MUDA kita - supaya bersifat BONGKAK dan ala-LIBERAL-BANGANG-pemuja-Barat/Zionis-KEPARAT!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Tak kesah pun........

Anonymous said...

Macam bangang je nkorang, ke memang betul2 bangang............hamno Vs Hamno la. A.K.A penyangak vs Penyamun........