Breaking News
Loading...
February 27, 2015

Info Post
Tak perlu ulas panjang lebar, cukup setakat aku bagi tau, bar council yang kononnya hebat sangat tu tak berani terima pelawaan debat dengan shafie abdullah...

Kenapa mereka tak berani terima pelawaan debat tu? pasal yang duduk dalam bar council tu sebenarnya bukan lawyer tetapi lauyar atau loyar buruk....

Ok bar council dah surrender, rafizi ramli berani ke nak debat dengan shafie? 


16 comments:

Admin SpotTheBloggers said...

Salam. Blog/portal tuan di pautkan ke http://spotthebloggers.blogspot.com Mohon email andainya tn membantah. TK

Anonymous said...

Macamana tak tolak....... tak paham apa shapie abdulingan cakap dah......tau tau pundek kelevi adepak!
Itu hari penerangan pada budak2 amno memang la dia juara kerana budak2 hamno tu apa lancau pun tak tau.....belumm tamaddun......RAFIZI KATA BUANG MASA JE!

Anonymous said...

115 lu dah lengit la.....

Anonymous said...

Hehehe.....takut berdebat????

Hehehe.....memang betul. Si Christopher bodoh tu bukannya peguam jenayah. Apa dia tahu???


Yg peliknya, dia kata , dia buat kesimpulan kes anwar berdasarkan report dalam media (media mana ye??...No wonderla..sebab hari hari baca MalaysiaToday....)

Semua org dah tahu MalaysiaToday portal penipu...

Nampak sgt lawyer seekor ni bodoh....

Anonymous said...

Tak ada org yg berani nak berdebat dgn Shafie Abdullah.

Sebabnya very obvious:

Dia bercakap berasaskan fakta dan bukti....Itulah yg dia buat kat mahkahmah....

Yg si Christopher lawyer bodoh ni pulak bercakap berdasarkan apa yg dia baca di media. Nampak tak bodohnya si lawyer ni...

Anonymous said...

Rafizi nak berdebat dgn Shafie ????


Macam langit dgn bumi bezanya...

Yg seorang bercakap berasaskan fakta dan bukti...

Yg seorang lagi tu hampeh bercakap bohong....peniou besaq..
Ya Allah, kau jauhkan Malaysia dari dipimpin seperti manusia macam ni...Amin

Anonymous said...

hampir semua lawyer pembangkan hanya taraf lawyer hire purchase aje (lawyer taraf rendah)

yang balance lawyer jenayah pembangkang pun takat curi kat kedai runcit apek tua je

buang masa ngan pembangkang taraf kindergarten ni macam siapa tu...Ra Ra rambising raPussy Romleng

Anonymous said...

Nampak sangat anom 1:15
Memang suka kena sontot lubang belakang.

Lebih2 lagi jika dengan Raja Liwat. Sebab tulah kepala pun dan bengong macam Rafizi Lembu.

Anonymous said...

Rafizi Bapok....lucailah kalau debate dgn TSSA.14 loyar buruk termasuk sorang bekas hakim kantoi dgn beliau,ini kan Bapok ini.

Anonymous said...

Anon 1:15 am

Kalau Rafizi 1000x lahabau lu 10,000x lahabab-i.

Cukup bagus aku kasi 10,000x teruk tapi kamu sendiri tahu tahap bengap kau, tak gitu???

Anonymous said...

14 lawyer Anwar. Sorang pun tak berani nak jawap soalan cepu emas. Macam mane air mani Anwar boleh berada 4cm dalam dubur Saiful. Kalau kata bodoh kang, tau pula nak marah. Sebesar zarah pun mereka tak dapat nak buktikan sama ada kes ini satu penipuan ke, atau konspirasi ke, atau cerita donggeng ke, atau perangkap ke. Semuanya kantoi. Yang benar, Anwar memang seorang Peliwat.
Panggil lah seribu lawyer Anwar sekali pun, tapi satu orang pun tak berani nak berdebat dengan Shafee. Boleh potong kerbau lah kalau ada yang berani tampil.

Anonymous said...

TSS Shafie mendakwa atas FAKTA. para peguam KETUM membela atas dasar AUTA.

Anonymous said...

kalau dah takut.... gitu ler.... banyak sangat alasan....

Anonymous said...

Christoper Leong mmg bangang.... tak layak jadi peguam... tak boleh lantik dia jadi peguam.... malas membaca.... baca satu terus buat kesimpulan....

Anonymous said...

Anon 1.26. Ada doktor yang kata tiada kesan tusukan.

Sebab tulah Islam ada guna 4 saksi(ada syarat saksinya) sebagai bukti.

Bukti ikut undang2 ala british boleh dibuat. Tak mustahil.

Jangan seronok sangat..... Pakatan semakin mantap.

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI