Breaking News
Loading...
March 29, 2015

Info Post

 Perhimpunan semalam adalah perhimpunan untuk menuntut anwar di bebaskan...

Maka dalam ceramah wan azizah beberapa hari sebelum tu, dia meminta seluruh rakyat yang sayangkan anwar supaya turun bersama-sama ahli keluarganya...

Tetapi amat malang, semalam tak nampak pun kelibat ahli keluarga dan ipar duai anwar datang untuk bersama-sama penyokong mereka...

Kemana menghilangnya ahli keluarga anwar? kemana menghilangnya nurul izah, nurul nuha, wan azizah dan lain-lain...?

Nampak, mereka sekeluarga hanya nak membodohkan penyokong mereka...

Tinggallah mak cik-mak cik yang bertopeng ala-ala zorro meninggalkan anak dan suami mereka di rumah semata-mata menyambut seruan wan azizah, sedangkan yang menyeru itu tak nampak batang hidung....

Waakakakak di bodohkan oleh keluarga penjenayah seksual....



11 comments:

Anonymous said...

Penyokong bodoh memang seronok diperbodohkan oleh pemimpin-pemimpin kaki auta mereka.

Anonymous said...

Kalau tak berdemo, macam mana anjing2 DAPigs ni nak menghabiskan hari minggu??

NAk bawak anak2 pergi zoo, tak cukup duit nak bayar entry.
Nak tengok wayang, citer Melayu tunggu beli DVD cetak rompak. Citer Orang Putih, langsung haram tak faham.

Nak pergi Muzium ke, EXPO buku ke, EXPO2 perniagaan, hartanah, perbankan, tak dapat upah dan T-shirt percuma

Nak suruh pergi taman2 tema, tak mampu dan tak seronok macam guling2 tepi jalan.

Last2...bawak anak bini pergi teriak dan bergolek golek tep longkang...paham ke tak tentang isu, belakang kira. Yang penting, menyalak sebab tuan2 DAPigs suruh buat!

KAH KAH KAH KAH

Anonymous said...

Apa yang Polis larang, itulah yang mereka tergiler2 sangat nak buat. Bila Polis tangkap & masukkan ke dalam lokap, Polis yang kejam!!

Kauorang tak nak hormat undang2, buat apa Polis nak hormat kauorang?

Ha ha ha ha hahahaa.!!!

Anonymous said...

makcik melayu tu nanti mesti seronok nak jawap bila cucu cicit tanya nanti ....
" nenek demo sebab nak bebaskan seorang PELIWAT pujaan nenek ... sebab nenek pun suka liwat ni .. syokkkkkkkk .... "

Anonymous said...

puak puak umno boleh tunjuk pemuda umno kenan tutu jubur dgn PR.
pemuda umno [pondan kaki jual lubang jubur untuk hidup bela anak anak..

umno bapok jual lubang tajik kepada PR

Anonymous said...

Komen komen dr gulungan xde otak.........patut pun melayu ketinggalan..........keling dlm umno je yg maju kedepan.......melayu...innalillah.......jiun. Umno akan ganti MIC.

Anonymous said...

anon 4.49. siapa yang bodoh dan siapa yang baghal. sudah tentu penyokong fuckatan kan, pergi berdemo dengan topeng bagai, kamu semua dah macam badut sarkas.

Anonymous said...

Pompuan yg bertopeng tu lah sebenar LEMBU BETINA..tapi sayang tak ada sapa yg nak ambil jadi LEMBU PAWAH.

Anonymous said...

memang tepat dan terbaik komen dari anom 2.05PM terhadap mereka2 yg berhimpun d Sogo sabtu lalu.

Anonymous said...

Ada kah pulak pemuda UMNO yang kaki jubur. Gila kah apa! Si KETUM tu yang kena buang dari UMNO tu lah yang kaki Juboq.

Kau orang yang kutip dia dan junjung sebagai Raja lalu di beri gelajaran Raaaja LIWAT.

Keturunan Raaaja Kapoor kacuk dengan Raaaja Kunyit.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI