Breaking News
Loading...
March 11, 2015

Info Post

11 dari 13 orang jawatankuasa pas kawasan kota bharu telah mencolankan naib presiden pas, tuan ibrahim tuan man sebagai calon presiden parti dalam satu mesyuarat khas pas kota bharu kelmarin...

Menurut yang di pertua pas kawasan kota bharu, ia dibuat berikutan hadi kini sudah semakin uzura dan dia berkeyakinan keputusan untuk tuan ibrahim menggantikan hadi  itu akan dipersetujui presiden parti.

"Kami yakin dengan kemampuan tuan ibrahim yang berpengalaman dalam parti selain banyak mendapat tunjuk ajar dan menjadi anak didik hadi," katanya dalam sidang media kelmarin...

Dan beliau menambah, kami juga yakin hadi juga tidak akan mempertahankan jawatan itu dan memberi laluan kepada orang lain," katanya.

7 comments:

Anonymous said...

Gunting dalam Lipatan.Telunjik lurus kelingking berkait,harap pagar,pagar makan padi,musang berbulu ayam.cakap tak serupa bikin. Atau ada perancangan di sebalik batu ?

Anonymous said...

No la...pandir pasma ni...akibat terlalu pandai...ckp berdegar2 nk tolak hudud demi pr...alih2 calon ulamak nk hudud...bengong

Anonymous said...

Org yg berhasrat besar nak jadi presiden adalah mat sabu...tuan ibrahim ni proxi je...di akhir pertelingkahan..mat sabu lah yg akan berhasil...

Anonymous said...

Pemimpin parti pakatan rakyat berlanggar.... yang cederanya pemimpin amano...

Fulus dah tak cukup maaaaaa...

Rebut jangan tak rebut...

Kpd macai2 amano.. kasi tekan sikit bossss.. duit.. duit..

Takkan asyik dorang je gi oversea..

Takkan asyik dorang je cuci rambut..

Anonymous said...

Hasutan ko dah tak laku daa...
versi lama daa....
cari le yg power sket....

Anonymous said...

Fulus ko pegi #kitaliwat dah habis ke, tu yg menyalak kat sini

Anonymous said...

Cedera mcmana tu Tolong explain sikit.
Yg cedera parah skrg ni bukan ke si ketum peliwat sampai kena sakit belakang kerana MELIWAT. Kena JEL tu. Diulangi. JEL ye.
pakai akall la sikit walau ko tu baruabarua picisan