Breaking News
Loading...
March 28, 2015

8 comments:

Anonymous said...

Setuju.. Dah Lama dah benda ni.. Ganti AG

Anonymous said...

admin tanya mana perginya pemuda umno/ he..he u must me joking, pemuda umno sekarang ni ada telor ke? pemuda umno sendiri pun dah menyampah dengan presiden, jadi buat apa nak pertahankan kenduri anak najib tu?

Anonymous said...

AG yg tidak berguna, menyakitkan hati tetapi najib tetap sayang. Peninglahhhh!!!

Anonymous said...

Najib bodoh nak buat macam mana

Anonymous said...

Tukaq sekali dengan ketua Pemuda UMNO... bukan AG saja patut kena tukaq... sekali dengan Hishamudiin skali...

Anonymous said...

Apa ni....nak tukar pejuang melayu umno......ini nak kena reman ni akta hasutan. Tahu kah kamu najib dan rosmah telah menaikan martabat melayu dan mesia diperingkat antara bangsa dgn 1MDB NYA. Pemuda dan Pemudi umno patut taat dgn pimpinan, jangan hunus keris terhadap mereka..... Cuba kamu tengok xde dlm sejarah kemanusia satu negara tertipu dgn seorang cina sampai berbilion bilion.......sebab tu kamu kena hormat presiden umno ni......martabat mesia naik no. Satu dimata donia! Worang india tahu ni......kamu bagaimana?

GENERAL TOYA.

Anonymous said...

setujuuuu kes jenayah pihak meka susah nak beri arahan tuduh...itu sebeb penjenayah tak takut..rakyat salahkan polis...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI