Breaking News
Loading...
April 15, 2015

5 comments:

Anonymous said...

Tengok gambor je le...

Orang kayo dapat duit. Tah berapa million duit bertukor tangan dlm business.

Rakyat keluor duit.

Anonymous said...

Apa yang kau mengarut tu Anon 9:15? Tak habis2 politik ko ni. Ko tiap2 bulan dapat gaji, jiran tak tuntut ke sikit gaji ko pasal hari-hari lalu depan rumah dia?

Anonymous said...

Anon 927. Politik ke ape ke...

Melayu semakin ketinggalan.

Islam semakin dipermainkan.

Patut semua Melayu Islam sibuk perbaiki diri..

Bangkang/crita politik sebab risau anak cucu nanti merana di sebab bend.

Kalau tak betul/tak terima, layan le gambor kapalterbang tuh.

Anonymous said...

Melayu semakin ketinggalan

Islam semakin dipermainkan

Aku setuju dengan anon 11.13

Pasal apa jadi macam tu?

Pasal ada rakyat berotak macam anon 11.13 la

Admin blog share gambar kapal terbang
Ko politikan gambar tu

Sikit2 duit rakyat

Berapa sebulan dan setahun kamu contribute pada kerajaan? Cer bagi tau.

Anonymous said...

setuju anon 1207,
anon 1113 ni mengidap sindrom duit rakyat yang kemelampauan. dia tak kira pun brp banyak kemudahan kerajaan sediakan utk dia dan keluarga. dari mula lahir smp nak mampos nnt. kjaan buat lima ni sbb nak buat duit jgk la bahlol. kalo x untung xde keje kjaan tiap tahun anjur. duit tu nnt nak guna utk anak cucu ko jgk. nak harap ko py cukai yg ciput tu buat papan tanda jalan pun x cukup.

jentayu