Breaking News
Loading...
April 29, 2015

Info Post
Wan azizah jalan-jalan di pasar malam kampung tok elong semalam...

Korang tengok je la gambau tu, dia punya gedik satu macam bila jumpa pengundi, maklumlah orang confident nak menang....


Petai nie kena GST tak...?




Wan azizah kata dulu sebelum bang non jadi menteri, dia pakai bedak dalam botol nie la...






Beli permainan untuk cucu, cucu nak jaga, kajang nak jaga, permatang puh pun nak jaga...


Tukul untuk "rakyat hakim negara"

8 comments:

Anonymous said...

Wan Azizah masa kempen kat kedai kopi nak bg cina seronok berkata dia boleh kira 1 sampai 7 dalam bahasa hokien, apa kena mengena dengan PRK.Macam laki dia juga apa pun kata saja asal orang tepuk tangan. hehe

Anonymous said...

Tak boleh jual satay d Kajang dia cuba nak juai d PRK PP.

Anonymous said...

Ala tuan, knp tak taruk semua caption bwh gambar tu..hahaha lawak giler..cam masa tengok jam tangan mgkn kak jijah ckp..ada jual jam rolex tak??

Anonymous said...

Ingatkan yg pegang bendera tu tiang telepon,rupanya orang

Anonymous said...

Da boleh tukar gelaran....

Ikan Sepat Kering cap kipas satay!!!

Kahkahkahkahkahkah....

Anonymous said...

Tunjuk muka masa nak undi, lepas menang nanti pergi mampuslah korang..........keh keh keh!!!

Anonymous said...

Hahaha....
Aku syok tgk 2 foto yg terakhir....
Mcm Jijah nk katok kepada DSAI ka????

Anonymous said...

mana gambar calon bn...