Aishah Kucewa Dengan Akhlak Pemimpin PAS...


Artis Wan Aishah binti Wan Ariffin atau lebih dikenali sebagai Aishah, penyanyi yang berasal dari Negeri Sembilan dan pernah menganggotai kumpulan Fan Club dari New Zealand meluahkan kekecewaan dengan PAS, parti yang disertai sejak dari tahun 2012.

“Masa saya mula-mula masuk PAS saya sangat impress kerana PAS telah melangkah dari parti pak lebai ke parti yang lebih terbuka kepada jemaah berbagai-bagai bidang. Bagi saya kalau PAS betul-betul nak memerintah Malaysia satu hari ini satu langkah yang mesti. Tapi sekarang tidak lagi begitu..PAS For All has become a bit of a joke,” kenyataan Aishah dipetik facebooker pro Pakatan Rakyat, Ahmad Dhuha Sobri.

Aishah yang pernah menjadi calon PAS di Parlimen Jempol pada Pilihanraya Umum Malaysia 2013 turut kecewa dengan akhlak dalam pimpinan PAS.

“Sebagai orang baru… saya terkejut dengan penggunaan bahasa setengah-setangah orang yang dipanggil faqih dalam agama. Rasanya dalam industri yang orang anggap jahil pun masih ada sikap toleransi dan hormat. Sekarang maki hamunnya. Saya tak kecewa dengan perjuangan Islam tetapi saya kecewa dengan apa yang berlaku dalam PAS yang kononnya perjuangan Islam"...

“Ini ke akhlak yang nak kita tunjukkan pada non muslims bila sesama jemaah pun berantakan…respect has to be earned not commanded from". kenyataan Aishah dipetik. sumber: AIDC

Comments

Anonymous said…
Cik Aishah, orang sebelah u baikkah akhlaknya. Menghina orang lain sampai lupa dunia. Cuba tanya dia bila nak makan babi. LGE dah lama menunggu.
Anonymous said…
PI BERAMBOS si BETINA HIPOKRIT ni - bila nak buat demo BESARAN utk. utk. BUMIPUTERA Myanmar ISLAM Rohingya bukan shj. diTINDAS tetapi juga sedg. disyaki diSASARkan utk. diBUNUH seramai mungkin dlm. GENOSID oleh puak PENGGANAS KAPIRDAJAL-EJEN-EJEN Barat/Zionis yg. berpusat kat Malaysia/Thailand ni?!

Harini baru keluaq berita BERATUS kubur besaran dijumpai di sempadan Thailand-Pdg. Besaq; dan juga si PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI-eng-SIAL MENGGERTAK tak nak bagi Tanah K'jaan negeri utk. kem pelarian ROHINGYA! Si puak PENDATANG PENGGANAS RASIS BANGKAI ni ingat NEGARA ISLAM ni yg. termasuk P. Pinang, BAPA depa punya! PI MAMPOS!!!!!!!!!!!!!!!

Nek Tempoyak.
Anonymous said…
Tengok bahasa orang yg komen kenyataan aisyah.Calon masuk syurga ke kalau bahasa macam ni.
Saya yakin pemujaan terhadap pemimpin PAS macam ni tidak berlaku. Hanya dilakukan oleh golongan syiah terhadap Mullah mereka. Mungkin para komentar terlupa,mereka hentam mat sabu syiah, tetapi hangpa yang sebenarnya buat perangai syiah ... pemimpin bukan maksum bro ... jangan lupa tu ...
Anonymous said…
Sebut ttg akhlak, org org pas ni ada akhlak ke ?
Anonymous said…
Kalau betul2 Mr Sabu makan babi bersama LGE seluruh cina DAP puji setinggi langitlah. Elaun pengarah Lembaga Air P pinang dinaikkan. cayalah Mr Sabu
Anonymous said…
Dah mula dahhh karangan citer tamil. Control la sikit . X der imej islam langsng nkor ni. Cara macm nkor ni nak berdakwah. Dakwah kambing bolehlaa. Aku pun anti DAP gak. Control la bahasa tu sket. Noor skolah kat ulu mana?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID