Breaking News
Loading...
July 31, 2015

Info Post


Bekas penyanyi aishah dan ahli parlimen kota raja dr siti mariah adalah beberapa orang wanita yang menjadi penggerak utama bagi parti baru GHB...

Menurut pendedahan seorang ahli jawatan kuasa muslimat kawasan, modius operandi sayap wanita ghb ini agak mudah, menarik seberapa ramai muslimat pas untuk bersama ghb dan meninggalkan pas...

Dan cuba menarik seberapa ramai selebriti wanita menyertai mereka....

12 comments:

Anonymous said...

BETINA-BETINA KEPARAT Gerakan Homo Bangsat sanggup MENJILAT KASUT si puak PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG BABI-DAPBANGKAI yg. amat RASIS-Anti BUMIPUTERA Islam/Melayu?! Dasar puak BANGKAI!

Nek Tempoyak.

1 melayu said...

Indah nya bahasa

Anonymous said...

Padan muka PAS. Dulu bukan main sombong dengan musuh politik. Sekarang lebai PAS juga yg menjahanamkan parti syurga. Ironinya pemimpin baru PAS juga tak mahu kalah dengan kesombongannya. Nak tanya PAS berapa banyak ahli DAP yg telah diislamkan.

Anonymous said...

Ghb pasti akan dapat islam dap...
Pas bongok....
Ghb bijak berpolitik

Anonymous said...

Sejarah silam aisyah lebih kurang mat sabu juga..biarkan lah..janji aisyah sihat..makin sihat

Anonymous said...

Mati mati akau ingat mereka ni pejuang Islam semasa dalam PAS

Rupa rupaya, musang berbulu ayam....

Hiduplah dengan berpecah belah, korang akan dilaknat oleh Allah hingga hari kiamat

Negara tengah diasak dari dalam dan luar, pemimpin negara difitnah sebeitu teruk sekali, institusi kewangan & pelaburan disabotaj dan difitnah, ekonomi di porak perandakan,nilai matawang dijatuhkan oleh "george soros" Malaysia...

Itupun, masih lagi nak berpecah dan nak meyokong parti kafir DAP..!!!

Kamu akan hancur parti GHB - gerakan haru biru

saudara said...

Kafir2 DAP belom pernah lagi aku dengar parti ni romnpak harta rakyat berbillion-billion..
Yang aku nampak parti yng kononya berjuang utk melayu sebenarnya yng lebih kafir dari kafir.tak malu ke???
Dahla tu bahasa maki boleh tahan pulak tu...inikah akhlak Islam??

Anonymous said...

facebook tempat mengumpul dosa.hati hati

Anonymous said...

BOLEH MAMPOS kit-SIAL/gong eng DAPBANGKAI BABI!

Yg. akan diKUBURkan dan diTERAJANG adalah DAPBANGKAI BABI-amat-SIAL!!

OI si PENDATANG TERORIS-TERORIS amat-KEPARAT-ANTI Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT GILABABI! lu punyak otak PENGGANAS aaahh...., itu mcm-si ANJING KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1!!

Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aaahhh??!

PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

Anonymous said...

Oi si 'saudara'KEPARAT BANGKAI BABI, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq BABI ni diBAYAQ si TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO aahhh?! Lu manyak LAHAP itu KANGKANG BABI aaahhh?!

Buakn main lagi- senangnya nak mengKAPIRkan umat Islam/melayu kami tapi si KAPIR DAPBANGKAI BABI bukan main diPUJA lu oi si KEPARAT!

PI MAMPOS lu punya ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN PENDATANG KAPIRDAJAL TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

Anonymous said...

Itu lah bodo keturunan ko ni...
beberapa hari je keturunan dapig kominih ni tawan tanah melayu..berapa lori emas tanah melayu dorang songlap...
klw sekarang dapig ni tawan malaysia..entah berapa belion le dorang songlap...

Anonymous said...

kakaka.......yg tgh songlap berbelion naib dan macai2nya dari umno.....ahli2 umno dan rakyat lopong je la.....