Breaking News
Loading...
August 5, 2015

Info Post

Semua orang tahu, penubuhan GHB adalah kerana mereka kecewa kalah dalam pemilihan PAS lepas...

Jadi GHB yang di ketuai mat sabu, berusaha menarik seramai yang boleh penyokong-penyokong dia keluar dari PAS dan menyertai GHB...

PAS yang kini berentakan, kenapa pula ramai penyokong PKR keluar parti dan menyertai DAP...???

Parti mana yang tengah bermasaalah sekarang nie? PAS atau PKR...???


8 comments:

Anonymous said...

Parti pkr mme sentiasa bermasalah...klu 1 doonia dah aman pkr akan terus bermasalah...itu tradisi parti pkr dari dulu...sbb kepala pkr sendiri orang yg bermasalah besar...jiwa kacau jadi pemimpin...

Anonymous said...

Ameno yg bermasalah, ade ke derma 2.6bilyion, TPM kena pecat.....nanti lagi ramai ahli masuk pembangkang ngok!

Anonymous said...

MT umno duk dlm kayangan, akar umbi merana....inilah realiti

Anonymous said...

Komen lari dari tajuk. Kalau nak komen pasal umno atau 1mdb atau 2.6 b , kan boleh komen kat blog lain.....? Kompius aku.

Anonymous said...

yg komen luar dari tajuk tu adalah rakyat yg JIWA KACAU sbb hati tak pernah tenang sepanjang masa ...

Anonymous said...

Apa aps pun najib klon anwar Ibrahim. ...dua dua dikuasai penjajah....

Anonymous said...

Nak tanya dungu yang jiwa kacau tu, adakah anda nafi yang anda tak menikmati usaha najib dan barisan kerajaan? Sedar diri lah sikit...

Anonymous said...

najib dan umno telah menyusahkan rakyat dan negara.....najib sah penyamun....korang percaya yg ada org dermakan 2.6bil?? ini dah boleh masuk Guiness Record kan?? individu yg menerima derma yg paling banyak di dunia....kalau nak ulas penipuan najib ada bnyk, saja korang yg tak terjawab nyer