Breaking News
Loading...
October 5, 2015

Info Post
Kesederhanaan, keseimbangan, kecemerlangan dan keadilan sosial adalah empat teras kepada penyatuan solidariti parti komponen Barisan Nasional (BN) menjelang Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14). itu pesan najib sewaktu perhimpunan umno yang lepas...

Tetapi pesanan najib itu di pandang sepi oleh rakan komponen bn di pulau pinang...

Kemana perginya suara mca dan gerakan di saat umno pulau pinang memerlukan sokongan mereka sebagai sahabat...???

Lupakah mca dan gerakan bagai mana umno pernah menyokong penubuhan cawangan sekolah srjk (c) dan srjk (t) dulu...???

Semangat setia kawan umno bergitu tinggi, bila umno dalam kesusahan, umno di tinggalkan oleh rakan dan sahabat...

Inikah nilai persahabatan...???







INFO HARI SUKAN NEGARA (klik sini)

4 comments:

Anonymous said...

cara mohd zaidi tamatkan keluhan mcm nak ugut org jer....."bimbang cara org melayu menyelesaikan masaalah di luar jangkaan DAP"......zaidi ni ckp besar jer, telur tarak...

Anonymous said...

Dah lama tahu bahawa Cina x leh buat kawan. Mereka buat baik ada makna ma......

jgn jadi bodoh!!! said...

cina ni perlu dikawal..sblm ni elok je dok bawah melayu..baik je..sbb ada peluang la cina pijak kepala..lagi2 pemimpin Umno pun lembik!!

Anonymous said...

pegilah protest kat depan embassy china, ni nak tunjuk terror kat warga cina malaysia yg berapa org jer, ingat terror sgt ka?? memalukan adalah....mcm kaki buli jer...ptui...