Breaking News
Loading...
November 23, 2015

Info Post

Kata tian cuak, dia dan nurul izah tak kenal siapa jacel tu...

Orang mintak bergambar jadi mereka pun bergambar la...

Kikikikiki.... lawak sungguh tian cuak nie...

Muka jacel tu terpampang di mana-mana sahaja masa insiden lahad datu...

Kamu still boleh kata kamu tak kenal siapa jacel....

Adehhh... sakit perot aku la...

Apa spisis pemimpin bodoh la yang pengundi kawasan batu dan lembah pantai dapat ni...

5 comments:

Anonymous said...

bodoh sungguh la keldai dua ekor ni.

naszuar tandoh said...

4x4 =4 lah

KZSO said...

Normally, before a meeting, all participants are required to introduce themselves or the chairman or the organiser will introduce the participants to the attendees. Such protocol not carried out? Surely this was carried out before the meeting.

Anonymous said...

Tak payah nak jadi tukang cuci berak orang la wahai KZKO, dah KO dah. kah kah kah...

Anonymous said...

Suruh tian chua kawen je la dgn izah tu. Mereka memang sepadan. Dua2 bodoh dua2 bongok.