Breaking News
Loading...
December 11, 2015

Info Post

Menurut hadi, dalam mesyuarat majlis syura pas, telah membuat keputusan untuk kekal bersama atau ber tahaluf siyasi dengan pkr...

Walau apa pun yang berlaku, pas dan pkr tetap berkerja sama...

Dengan kenyataan yang di keluarkan oleh hadi itu, adakah pas menolak tali silaturahim yang di hulurkan oleh umno...???

Pas tolak silaturahim yang dihulurkan oleh umno yang sama-sama menyokong hudud, tetapi pas bersetuju untuk berkerja sama dengan pkr yang menentang keras pelaksanaan hukum hudud...

11 comments:

Anonymous said...

tahaluf siyasi pas dan pkr,..pkr dan dap pakatan harapan kecundang, pas dan dap tak boleh kawan,...caca merba betul pakatan ni...

Anonymous said...

Najib ni klu muka dah tampal kulit babi.. mmg x malu dah.
Dah nak karam, taik ka.. babi kaa.. semua dia pegang.

Anonymous said...

ingat TGHA sewel ka nak bagi nampak bersekongkol dgn najib yg bnyk kes?? dari awal sampai hari ni, isu 1mdb semuanya tipu.....mula2 takder masuk duit kat akaun sendiri, pastu ada, pastu derma, pastu derma dari pak2 arab, pastu macc dah jumpa para dermawan, hari pulak macc kata dermawan seorg shj.....kalau mcm ni ada member goreng kat aku, dah lama kena penampar dah...

Anonymous said...

banyak pahala untuk kamu Najib oii.

Anonymous said...

Pahala untuk DS Najib setiap masa setiap hari sentiasa ada untuk beliau.

Satu Kapai ..... said...

Mcmana TGHA nk berbaik dgn UMNO pasal dia pernah memberi amanat kpd. Penyokong PAS bahwa adalah jihad jika menentang umno. Mana nk letak muka pd penyokongnya.

Anonymous said...

Najib dari dulu lagi x pernah bergaduh dengan PAS. La ni hulur salam pulak. Inilah cara Islam sebenar.

Anonymous said...

kalau aku tak payahla nak cantum2 ...apsal kalau parti tu dah nak rebah pegi sokong nanti tak pasal2 PAS pun rebah....relax relax je....skarang ni orang umno pun dah menyampah dengan umno,,tapi aku rasa tuan guru HADI lebih bijak menilai...dan MASA PAS NAK PERINTAH TELAH TIBA...relaxrelax jeee

Anonymous said...

Ingatkn pas makin kuat tapi makin pecah plak mcmana tadbir negara ni...PBA- pas bukan agama.

Anonymous said...

Assalam. Buktikn politik itu x kotor.

Anonymous said...

Tok2 aji pas pun kaki kaut...nak kata apa???