Breaking News
Loading...
December 2, 2015

Info Post
Nak tergelak pon ada bila baca status minah nie, dulu dia dalam PAS memang tak ada jawatan besau, bila keluar PAS dan masuk PAN, dapat jawatan besau...

Dia marah orang panggil parti dia PAN, betul la, Parti Amanah Negara, singkatannya dah tentu jadi PAN.

Sama macam United Malay Nasional Organization singkatan nya UMNO, Parti Keadilan Nasional, singkatannya PKR... tak nampak apa-apa masaalah kat situ...

Tapi kenapa minah ni berkeras nak juga orang panggil parti dia AMANAH dan bukan PAN...???

Kenapa di babitkan akhlak Islam dalam soal nama parti...???

Mungkin dia terasa malu la tu...

Tu la, lain kali kalau nak letak nama parti biar fikir panjang dulu, sekarang korang sendiri yang malu...


5 comments:

Anonymous said...

PAN..betullah. Sendiri bikin sendiri gila..

Anonymous said...

PANtat... Elok la tu..

Anonymous said...

Kepala otak dia dh blur dan warna kuning taik. Tu pasal malu dgn PAN. Dia ingat PAN tu ada sambungan xxx....

gabenor johor said...

otak dia yg kuning sbb tu warna parti dia kuning

Anonymous said...

Amannah itu ialah nama sifat baik (mahamudah) Org Islam, Bukannya nama sebuah parti