Breaking News
Loading...
February 9, 2016

Info Post

Orang kata ini adun pas paya jaras, dia pakai baju dewa cina sewaktu beraya bersama penyokong dia di paya jaras...

Kalau ya pon nak tarik undi cina, tak payahlah nak berkostium bagai, pergi pakai baju warna merah je kan sudah, kenapa la nak bodohkan diri sendiri...

Aku sebenarnya malas la nak tibai sangat mamat nie, pasal dia ni boleh dikatakan bagus juga dari servis dia sebagai wakil rakyat...

Tapi kalau boleh, sebelum kau ikut bulat-bulat apa yang cina-cina tu suruh, make sure study la dulu, sesuatu perkara tu, bukan apa takut-takut jadi fitnah nanti...

6 comments:

Anonymous said...

jgn gadai maruah agama dan bangsa hanya utk dpt undi...tolong lah para pemimpin melayu, jgn merendah kan harga diri dan agama..

Anonymous said...

Kerana ingin kuasa politik, PAS boleh jual kalimah Allah dan bepakai baju Dewa Cina walaupun terlibat akidah

Anonymous said...

sendiri pun boleh fikir kostum ni hodoh.
cina sendiri pun tak pakai ....x pernah pulak tgk lge m lks pakai janggut panjang ni.

Anonymous said...

Elok bubar saja parti PAS ni.... bodoh.. ego... kaki dengar ceramah tongong..... ada masyukk di selangor jilat baek punyeer.. pakai baju dewa tokong kikiki...klu org laen lunyai kena kapir dan haram jadah segalanya... bubar pas islam selamat insyallah... jom bubar parti PAS....

Anonymous said...

Orang Pas memang tak arif dengan budaya dan pemikiran kaum Cina. Sebab tu dulu sampai boleh berpakat dengan Dap nak jatuhkan kerajaan BN. Dewa dengan maharaja pun tak boleh beza. Sebab tu kena kelentong dengan Dap. Oleh itu Pas, sebelum buat apa2 tanya dulu dengan orang Melayu yang biasa dengan gelagat kaum tersebut. Jangan malukan diri lagi.

Anonymous said...

Tersilap, biarlah dia sendiri minta ampun dan taubat.
Org PAS ni bukan sumer alim agama. Yg alim agama pun, selalu jugak buat silap, cuma berani ngaku atau tidak jer.
Bila yg salah tu dibela jugak, tulah asobiyah namanya.