Breaking News
Loading...
May 31, 2016

Info Post

Budiman, calon bn prk sungai besar adalah anak kelahiran sungai limau, juga dalam kawasan parlimen sungai besar...

Dia menjadi adun sungai panjang, juga dalam parlimen sungai besar...

Dr. rani kulop adalah adun meru, dalam parlimen kapar...

Kalau dr. rani kulop menang dan jadi ahli palimen sungai besar, ehhh berapa jauh la dia nak travel dari meru ke sungai besar....

Bayangkan sekiranya ada seorang ibu yang nak kan tandatangan ahli parlimen dengan segera, kalau budiman yang menjadi ahli parlimen sudah tentu si ibu itu boleh terus pergi ke rumah ahli parlimen dan terus menadapatkan tandatangan si budiman...

Tetapi kalau dr rani kulop yang menjadi ahli parlimennye, sudah tentu si ibu itu terpaksa menunggu hari yang di tetapkan oleh dr rani di pusat khidmatnya, kalau urgent juga, si ibu perlu meredah tanjung karang, kuala selangor baru sampai ke kapar kemudian masuk ke meru, untuk berjumpa dr rani... adehhh.... perkara boleh settle setengah jam jadi 1 hari, itu pon kalau dr rani ada dirumah, kalau dia tak ada, terpaksa la si ibu redah kapar, sungai buloh, kuala selangor, permatang, tanjung karang dan sekinchan untuk balik ke rumah...

Jadi pesanan aku, kalau nak pilih calon, pilihlah orang yang dekat dengan kita... apa-apa hal senang...


5 comments:

Anonymous said...

Abih tu najib kat parlimen pekan duduk putrajaya? Menteri lain kat parlimen johor lah sarawak lah sabah lah..duduk kl..

Kalau mcm ni punya alasan..baik kau tutup jela blog kau yg goblog ni..


Anonymous said...

Sama je dengan Budiman...tamak kuasa..dah jadi adun masih mahu jadi mp pulak.Dua2 tak boleh pakai

Anonymous said...

yg pasti kena kencing ialah rakyat.........

Malaysiabaru said...

Betul

Rani pendek kena tutup klinik meru ... Ehh lupa dah ttup pun.. Dan beniaga kontrak potong hudud tangan dan kaki dan buat sup kpd mca makan ... Kaya jd doktor hudud ni ... Brp ramai tangan nak potong sehari

Inilah hudud versi munafik pas

Anonymous said...

Aduh....yang beri komen di atas ni ...goblok ke apa....Pm tu lain....beliau tugasnya untuk mentadbir seluruh negara..bukan kat pekan je...begitu juga halnya ahli parlimen yang terpilih untuk menjadi menteri dan timbalan menteri tak kiralah dari Sabah ke Sarawak ke..Johor tapi yang pasti semua menteri2 tu ada wakil yang akan jaga kawasan mereka ...itulah Umno dan Bn...tetapi macam wan jijah adun Kajang ahli parlimen Permatang pauh....kajang banjir jer...permatang pauh entahlah..senyap jer...dia duduk mana Bukit antarabangsa ke. ...mana entah tapi area kat k.lumpur...dia sibuk ke...tak...mcm tu jugak Yb budiman kalau terpilih jadi menteri baru duduk kt K.l kalau tak dudk jelah kat kawasan dia....tu jer...