Breaking News
Loading...
August 1, 2016

Info Post

Sampai sekarang kita tak nampak desakan atau komen dari rakan komponen Umno, Mca dan Gerakan supaya mendesak ketua polis negara memberkas culprit yang bernama JHO LOW...
Kenapa mereka diam membisu?

Bukan hanya JHO LOW, malah mereka juga turut diam kes CASEY TANG dan JASMINE LOO, dua orang yang paling dikehendaki oleh Bank Negara...

Tapi kalau dalam isu-isu lain, WAH... CUKUP PUNYA LANTANG SUARA MCA dan GERAKAN... minta polis siasat segera, minta polis ambil tindakan segera, itu la ini la... puii

Adakah kerana JHO LOW, CASEY TANG dan JASMINE LOO itu orang cina, maka mereka mendiamkan diri?

Atau Mca dan Gerakan sendiri tak tahu hujung pangkal cerita mengenai siapa JHO LOW ini...?

Mustahil presiden Mca dan Gerakan tak tahu menahu pasal JHO LOW...

Atau Mca dan Gerakan bersekongkol menyorokkan JHO LOW, CASEY TANG dan JASMINE LOO..?

Kemon la Mca dan Gerakan, kamu perlu bersama-sama membantu najib, gunakan source yang kamu ada untuk membantu pdrm memberkas culprit JHO LOW dan 2 lagi individu tu, jangan diam macam ni, kesian ler kat najib, kamu mintak jawatan menteri dan timbalan menteri najib dah tunaikan, ini lah masanya kamu membantu najib dan membalas jasa beliau pula...

3 comments:

Anonymous said...

MCA/GERAKAN Jgn jadi buah mangga harum manis (luar lain warna/isi lain warna) Tengok buah manggis, kulit macam2 warna, tapi isi tetes putih bersih (kalau tak loko). Cukuplah ada PAN (Luar hijau dlm warna oleng ma!)

rahman jpc said...

2 parti ini saperti 'melukut d tepi gantang'.

Anonymous said...

Kalau jolo kena tangkap, habis la semua crita najib dan aziz akan terkeluar........kang marahlah najib kat mca / gelakan