Breaking News
Loading...
August 11, 2016

Info Post
Pesta puja umur atau sambutan hari lahir anwar di anjurkan oleh otai reformasi 98...

Kehadiran pada kiraan aku ada la kut sekitar 500 orang...

Ramai juga pemimpin pembangkang yang hadir...


Badrul Amin memulakan acara dengan bacaan doa...


Saudari Anis Syafika dari pada Gerakan Tangkap MO1...


Tien chua...


Anak beranak Anwar Ibrahim...



Ambiga...


Wajah terbaru MP Sepang, Hanipa Maidin, katanya dia kini sudah 80 peratus recover dari penyakit stroke...





Nik Nazmi, sexy bibir dia...


Hanipa Maidin dalam ceramahnya mengatakan, dia rindu untuk berperang dengan umno dan ingin segera kembali ke parlimen, duduk dirumah bosan pasal rumahnya tak ada umno...


Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang 1....







Kata Sivarasa, Majoriti pegawai penjara sungai buloh adalah penyokong reformasi...


Mandeep Singh kata "MO1 itu adalah Najib Razak"...


 Sape tak kenal awek ni, dia gila...


Mahfudz Omar...


Hasanuddin Yunus, Naib Presiden PAN...


Kata Zuraidah "selama ini calon-calon BN adalah sampah" bangga pengundi ampang dapat dia nie jadi ahli parlimen...


Abby Abadi, nampak tembam...


Yakop Sapari, Adun Kota Anggerik, duduk di celah-celah orang ramai...


"Tiada agama dalam dunia ini menyokong perompak menjadi pemimpin" Tony Pua...


Rafizi Ramli...


Lim Kit Siang...


Nampak Pak Samad macam tak terurus, semalam dia mendeklamasikan sajak bertajuk "Malam Anwar"...


Upacara potong kek "Puja Umur Anwar"





Nurul Izzah...


Wan Azizah, MP Permatang Pauh dan ADUN Kajang...


11 comments:

Anonymous said...

ASSMIN ... AWAK KAT MANA ... AWAK KAT MANA... ASS ... AWK KAT MNA.. AWK KAT MNA..?

PLURALIST ADALAH MURTAD ... LAWAN PLURALIST INSYALLAH SYAHID...

Anonymous said...

Anwar sedang menjalani kursus Kesedaran. Semuga Allah swt beri petunjuk jangan main belakang nanti sakit belakang

Anonymous said...

Tahun depan mungkin bole puja sekali umur lim gone end.......

Anonymous said...

Walaupun aku sokong najib undur tapi aku tetap tak sokong geng2 pakatan,apatah lagi anwar.Dap memang tak masuk listlah,hipokrit cina chauvinis yg suka bermuka2.

So aku nak undi siapa ya?Tentulah aku undi Bersatu.Aku boleh undi umno hanya bila najib diundurkan beserta dengan konco2nya.

Anonymous said...

yg wheelchair pun
masih pemuja ketum ka

Anonymous said...

Pakar label nama/gelaran Alsyeikh Alanwar Aljuburi, Mahafiraun tak naik podium ke? Mat Sabu**t vulu M*h lekat rengkong!

Anonymous said...

at the end rakyat ke mana dgn puak2 haramjadah ini punya agenda?

pastu Madey plak nk letak kt mana?

hahaha makin menarik laah politik pembangang Malaya..


aku takmooo ler sokong parto Bersatooooo... sbb nnt xpsal2 kena pakai BOTOXX...

aku sokong boboi botak jadi presiden laa bukan din pagoh.. hoalorrrr

hehehe.

#HidupUMNO
#RespectMyPM!

Anonymous said...

masih nak percaya dengan Najib? dah separuh negara gadai lagi nak percaya pada dia? kemon le, kalau ketua umno bahagian percaya dan ampu najib aku tak kisah, pasal mereka-mereka semua dapat RM1Million sorang, kita sebagai rakyat nak percaya najib lagi buat apa? apa kita dapat? br1m? itu pun bukan semua dapat, kalau laki dapat br1m, bini tak dapat, bagi br1m pun bayar 3-4 kali setahun, apa cerita?

tunggu la tahun depan gst naik 8-11 persen, itu jam baru korang semua ada akal.

aku membesar dan berkerja di zaman tun, maka aku percaya otak orang tua lagi brillian dari otak anak bangsawan yang hidupnya sentiasa di limpahi kekayaan, anak bangsawan mana pernah susah der, jd dia tak tahu kesusah rakyat, najib kata dia cuba selami kesusahan rakyat, selami dengan pernah merasaai sendiri hidup susah adalah dua perkara yang berbeza.

Anonymous said...

kalau rakyat tak suka najib......dah lama dia kena tendang.....yg tak suka najib hanya pembangkang dgn tun.....so.....persoalan nya sekrang...siapa tun utk tentukan siapa yg harus jadi PM......mencipta persepsi itu adalah kecerdikan pembangkang....
tapi mereka lupa rakyat lebih cerdik dari mereka.....ada 170 Negara mengamalkankan GST tapi blum lagi kedengaran rakyat nya kebulur mati tak makan angkara GST....
dalam sistem dermokkrasi....rakyat penentu siapa siapa yg dipilih memimpin Negara....bukan tun atau pembangkang.......jadi buktikan di PRU 14 nanti....jgn ashik melalak menuduh itu ini....tapi semua nya haprak...cakap tak serupa bikin....keran rakyat sentiasa memerhati........

Anonymous said...

nak tunggu ada rakyat mati kebulur ke baru nak terajang najib?

otak mana otak?

Anonymous said...

bahasa aku mudah...klu rakyat tak suka...dah lama najib kena tendang.....

otak jgn letak kat lutut.........