Saya Ditawar RM450 Untuk Berlakon Filem Komidi - Siti Aisyah


MEDIA antarabangsa melaporkan salah seorang suspek warga Indonesia yg membunuh Kim Jong Nam di KLIA tempoh hari hanya dibayar RM450 untuk melaksanakan pembunuhan tersebut!

Dikatakan Siti Aisyah yg bekerja di sebuah pusat hiburan di Kuala Lumpur, dihampiri sekumpulan lelaki 'kru filem'  yang menawarkan dia berlakon dalam sebuah rancangan komedi berbentuk 'mengenakan orang' atau prank macam 'Just For Laugh' yang terkenal itu.

Dia dikatakan menerima tawaran itu dan melakukannya terhadap Jong Nam, dengan tanpa mengetahui ia adalah perancangan kumpulan 'lelaki misteri' tersebut  yg hendak membunuh abang tiri pemimpin Korea Utara berkenaan.

Menariknya, media antarabangsa juga melaporkan yg wanita Vietnam (suspek pertama) yang ditangkap, turut menceritakan yang dia juga diberi tawaran dan jalan cerita yang sama.

Kalau betullah apa yg dilaporkan, memang ternyata taktik yg digunakan kumpulan 'lelaki misteri' ini CUKUP HEBAT, depa bebas berkeliaran, orang lain yang kena!

Apapun aku percaya, PDRM ada cara untuk rungkaikan misteri dan segala plot mengenai pembunuhan ini.

Serius, kes ini memang interesting!

Fb syahril kadir.

Comments

Anonymous said…
jangan kita semua terkejut pulak nanti ada puak-puak Dap/Pan yang mengaku turut di tawarkan untuk berlakon cam diorang gak kah kah kah mana tahu diorang masing-masing dah setengah gila nak cari populariti dan publisiti murah
Anonymous said…
satu dunia dah tau, Malaysia boleh dipermainkan......sebab umno yg kontrol....sebab itu mamat korea ni dibunuh di sini.....tak macau, HK ataus singapore......Malaysia terrer hanya lepas kejadian.....kes altantuya pun takder seorg pun terkena, tapi ada pembunuhan terjadi....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID