Breaking News
Loading...
March 9, 2017

Info Post
Aku tak tau nak kata apa lagi dah, punya terdesaknya pkr nak kenakan SPR sampai mereka kata SPR bawa masuk jari palsu dari china untuk menagkan barisan nasional...

Bagaimana caranya? sarungkan jari itu, bila nak ambil kertas undi kena celup jari dalam dakwat, lepas tinggalkan pusat mengundi buang sahaja jari palsu itu, kemudian pergi ke pusat mengundi yang lain sarung pula jari palsu yang lain dan bergitulah dibuat berulang kali...

Punya la bangang la bangang pkr ni, takan lah pegawai SPR yang bertugas tu tak kenal jari palsu dan jari betul, apa pkr ni ingat pegawai yang bertugas tu bangang macam geng-geng pkr ker?

Nampak sangat lah dah terdesak pkr ni...

Apa pun gambar jari itu sebenarnya pkr cedok dari sebuah laman web luar negara klik sini.

Menurut laman web itu, jari-jari palsu itu sebenarnya untuk anggota samseng jepun 'yakuza' yang mempunyai retual pelik iaitu memotong jari mereka sebagai tanda kesetian mereka, ahhh korang baca la sendiri dalam web tu, malas aku nak ulas panjang-panjang...

Apa pun penipuan pkr dah kantoi dah...

1 comments:

Anonymous said...

Dan pihak SPR pun buat bodoh... Sekurang-kurangnya saman akhbar suara keldaian ni, baru la kurang sikit fitnah di malaysia ni.