Breaking News
Loading...
May 20, 2017

Info Post
Si lahabau ni petikai kenapa tetiba ada peningkatan mendadak pendaftaran pengundi baru..

Aku pon tak tau dah nak kata apa kat si lahabau ni...

Bukan kah peningkatan pengundi baru tu hasil dari kempen pembangkang yang suruh orang pi daftar mengundi?

Dah tu kenapa kau nak pertikai lagi...

Maknanya kempen daftar undi yang ko buat tu berkesan la sengal...

Kat sini nampak sangat si lahabau ni bingai...

Kau buat kempen kemudian dulu kononnya pru hujung tahun 2016, so orang ramai pi lah daftar, kemudian bila ada peningkatan pengundi baru, ko pelik, ko pertikai pulak...

Ini semua tak de benda lain la ni, nak salahkan umno, nak kenakan SPR...

Bukan aku tak tau trick si lahabau ni...

Otak mana otak...?

5 comments:

wijaya kezuma said...

Politikus semacam je bingainya..janji perut buncit..

Anonymous said...

khalid gereja... penjilat tegar lobang najis kafir2 laknatullah DAP RBA

Anonymous said...

Khalid Samad oiiiii... memang dah bingai dan sasau... tak lama lagi tak jadi YB dah.. duduk diam2 aje kat surau... menang jadi YB pun atas tiket parti lain... poorraahh

Tanah Melayu Kini said...

Perasan bagus.. korang ingat masa penamaan calon kat kawasan dia.. sombong giler kot dgn wakil rakyat umno/bn

Anonymous said...

Meroyan sakan si khalid ni sbb masa depannya dlm pru akan datang semakin gelap.