Breaking News
Loading...
February 28, 2018

Info Post

Aku cukup respect dengan Nazri Aziz ni, cara dia berpakaian memang stylo milo...

Cara dia berucap, ada nampak ala-ala soeharto, lebih lagi kalau dia mengenakan songkong tinggi dan rayban hitam...

Keberanian dia, fuhh takyah cerita la... hang tuah + hang jebat + leftenan adnan + pahlawan rentap + rosly doby + datuk maharaja lela + kiai salleh = Nazri Aziz...

Mana tak aku respect kat nazri ni, gila apa kau, tun mahathir yang yahudi takut tu pun senang-senang dia kitai...

Mana ada menteri yang berani sound tun mahathir "baling gelas pun tak pecah"...

Mana ada mt umno yang berani ajak tun mahathir berdebat, siap ajak datang tempat dia lagi tu, dengan satu ayat sahaja "itu sungai perak" bisa membuatkan hero dunia ke tiga itu slop (terkedu, diam seribu bahasa)... mt lain ada? ada buat macam nazri buat? tak de bro, semua sembang bikin bimbang jer...

Nazri sound manusia terkaya di malaysia, robert kwok, nazri sound billionare tu sebagai pondan dan ayam, perghh cukup klasik ayat yang nazri pakai, bahasa layman yang digunakan nazri boleh membuatkan billionare malaysia tu gantung diri...

Dengan hanya membaca penulisan dari seorang penulis yang pernah mengeluarkan SD mengatakan Datin Seri Rosmah Mansor berada di tempat perempuan mongolia itu di bom, nazri dengan sepantas kilat zupp..zapp mencabar robert supaya megembalikan kerakyatan malaysia... 

Itulah hebatnya manusia bernama nazri aziz ni, dia lah antara hero melayu malaysia yang patut kita banggakan...

7 comments:

Anonymous said...

Hero taik kucing . ..

Anonymous said...

Apabila seseorang tu tidak berminat untuk berebut jawatan dalam parti itu akan memudahkan seseorang untuk bercakap secara terus terang tanpa risau apa-apa.

Teringat bila Nazri dituduh sebagai pemakan dedak. Dengan selamba beliau menjawap bahawa dia sudah lama makan dedak. Iaitu dedak Mahathir, Pak Lah dan sekarang dedak DS Najib pulak.

TMJ pun minta tutup buku untuk tidak terus bertelagah dengan Nazri setelah dicabar untuk berentap di padang yang sama dan bukan menggunakan padang Istana.

Anonymous said...

nazri kena belasah terok dengan pemuda hingusan MCA. Hukum Karma.

Anonymous said...

Tertarik dgn tulisan RPK ttg Kuok. Dlm dunia moden yg banyak proxy bukan mudah membuktikan pengaliran wang tersebut, kalau tidak mana mungkin beliau menjadi org terkaya, mesti licik? Mungkin hasrat beliau menukar kerajaan cina dap tertulis dlm memoir. Dan kepada sesiapa yg ada membaca dan bijak menginterpretasi maksud yg tersirat harap dapat kongsi pandangan anda. Ramai yg ingin tahu sebab majori generasi muda ramai yg nak tahu tentang billionaire misteri ini?

Anonymous said...

Aku tiba tiba terasa mual mual nk muntah gitu wek wek wekkkk terbelahakkkk

Anonymous said...

mual? mengandung kot.

Anonymous said...

Apa mau cakap sekarang?!