Breaking News
Loading...
May 11, 2018

9 comments:

Anonymous said...

Terima lah hadiah dari kami rakyat marhaen kah kah kah

Anonymous said...

Terima kasih atas 'ludahan' anda anony. Tapi ingat jgn lupa pepatah org lama...ibarat ludah ke langit akhirnya dot dot dot...saya risau anda akan jilat ludah sendiri pada masa itu. Sumpah org lama tak pernah salah, bakal menjadi realiti. ingat je pesan ini ye...bila ia berlaku pada anda pada 11 mei nanti, selak balik komen anda ini. Allahuakbar tunaikan doa kami

Tanah Melayu Kini said...

Perjuangan masih diteruskan..
masa depan bangsa dan agama perlu di jaga
Jgn biarkan kerajaan skrg menghancurkan melayu islam malaysia sikit demi sedikit mereka akan menghancurkannya..

aaa reyl said...

yang ke 72 mana gamabar yg'najib sandar kat didng surau pwtc hanmhaha

Anonymous said...

kakakkaakkak....ni lawak

Anonymous said...

Mudah2an Malaysia tak akan berbalik ke zaman nepotism dan cronyism semula. Nampak mcm dah ada petanda kearah itu.....

Anonymous said...

Parti terbukti tidak keramat. Suara rakyat sejak zaman Portugis sampai anjing British kekal keramat!

Anonymous said...

Ahli2 Umno tidak sepatutnya membiarkan DSN dibuli sebegini rupa.. Ayuh semua ahli bantu beliau dlm mengharungi saat getir sekarang. Mane solidereriti yg dilaung2 kan. Kj, Hisham dan Zahid bergeraklah.

zainuddin zainol said...

Contoh melayu haprak