Breaking News
Loading...
June 1, 2018

Info Post

Di hari Jumaat yang penuh barakah ini ,aku menyatakan sokongan aku kepada bekas Menteri Besar Negeri Sembilan, Datuk Seri Mohamad Hasan bertanding bagi merebut jawatan Presiden Umno...

Aku berharap Tok Mat Hasan bersetuju untuk bertanding jawatan Presiden Umno...

Di harap para perwakilan akan memberi sokongan dan mengundi Tok Mat Hasan...

Cukup-cukup lah Umno di terajui oleh golongan dan anak bangsawan...

Mai kita try pulak Presiden dari rakyat Marhein pula....

10 comments:

Anonymous said...

Yees. saya sokong..saya setuju..saya suka ...saya suka...ok Tok Mat...

Anonymous said...

Setuju dgn admin..!

Anonymous said...

Saya sangat sangat setuju dengan tuan.

Anonymous said...

Yg penting beliau berupaya menyatupadukan UMNO. Dengar khabar dia ni disenangi oleh semua lapisan masyarakat Islam di NS? Cuma satu rakyat nak pesan kepada Pemuda, janganlah lagi pilih mereka yg berfahaman liberal macam yg sudah2. Eloklah mereka yg berfahaman liberal ini masuk parti lain atau tubuhkan parti pelbagai kaum? Carilah seseorg yg darahnya kuat kepada Islam dan tidak takut2 bercakap tentang org Melayu...

Anonymous said...

Hidup UMNO! Hidup Tok Mat Hasan... setujuuuuu

Anonymous said...

Hidup UMNO! Hidup Tok Mat Hasan... setujuuuuu

PHOENIX BANGKIT said...

Kawan stuju..... tok mas ni ramai orang suka xaranya yang bersahaja dan boleh berkawan ngan siapa sahaja....

Anonymous said...

Setuju Bro.Tok Mat bersih dari skandal

Anonymous said...

Apelah bakat mat hassan goreng lempeng bolehla anuar Musa OK sir azri@papa gomo muda berwawasan berwadah brilliant ini soal akan datang persoalannya di abad ini kenapa tidak kasi peluang dekat hairy jamaludin sedangkan ia berkemampuan membena gagasan

Anonymous said...

Kj..???

Hahaha.. jika kj bagus takde lah undi anak muda di peti undi lalu jatuh ke PH..!

Selepas umno kalah baru lah sibuk si kj tu mengakui kesilapan..!

Apa..? Masa belum tewas.. masa belum pru14.. ko tak tahu menganalisis ker..?? Ker tahu ber"zumba" jer..??