Posts

Showing posts from March, 2018

WACANA BERTUKAR JADI RANCANGAN WAKENABEB

Image
Sebaik mendapat tahu ada wacana yang di anjurkan oleh sinar harian bertajuk "apakah tun m terlalu tua untuk jadi pm" aku bergegas balik rumah, tinggalkan lagi satu assiment pada kawan aku, suruh dia selesaikan.
Aku terconggok depan laptop dengan perasaan berkobar-kobar untuk melihat tun di balun oleh tiga ahli panel seorang bergelar prof, seorang bergelar doktor dan sorang lagi bergelar cikgu...
Wacana di mulakan dengan doktor kamarul zaman, aku dah stim dah, mukadimah dia je dah mula perlekehkan tun, aku rasa berbaloi aku ponteng assiment kalau 2 lagi ahli panel pun senada dan seirama seperti doktor kamarul zaman ni, malah komen doktor pasal ketidak mampuan tun berfikir secara baik dan pelupa menambahkan lagi stim aku...
Aku ikuti wacana itu secara tekun, punya tekun aku tengok wacana tu, sampaikan kucing ragdoll aku mintak makan pun aku tak layan ler, setiap bait-bait perkataan yang dikeluarkan oleh 3 ahli panel tu aku masukkan dalam otak dan ada yang aku catat dalam phon…

WELL SAID TAN SRI RAIS

Image
Penerangan yang memang A+++