Nik Ajis Melancap


Melancap boleh juga di sebut sebagai onani, masturbasi ada di kalangan mat rempit menyebutnya dengan ayat goncang, tapi semua ayat-ayat itu mempunyai maksud yang sama yaitu mengeluarkan air mani menggunakan tangan.

Melancap adalah satu cara untuk melepaskan tension hawa nafsu bagi kaum lelaki. perempuan juga boleh melakukan aktiviti melancap, tapi ini jarang-jarang kita dengar, yang selalu buat perkara ni adalah orang lelaki, melancap adalah satu cara utntuk melepaskan nafsu, cara lain ialah dengan kita berkahwin pada yang mampu dan melanggan pelacur perempuan pondan atau jantan macam yang selalu anwar ibrahim buat.

Nik Ajis melancap? pelik bunyinya, tapi itu lah gambaran yang boleh di berikan kepada nik ajis apa bila dia ingin melepaskan nafsu politiknya dengan mencabar Datuk Najib untuk berdebat. perbuatan nik ajis samalah macam melancap, nak kahwin tapi tak mampu, nak langgan pelacur takut dosa so jalan terbaik ialah melancap.

Ceritanya Nik Ajis/PAS ni sebenarnya memang tertekan dengan rakan karib mereka yaitu DAP dan PKR, memang kalau kita tanya sesiapa pun ahli PAS atau pemimpin PAS, depa ni memang cukup menyampah dengan PKR dan DAP, menyampah dengan kerakusan dan ketamakan mangkuk-mangkuk tu membolot projek-projek di negeri yang depa perintah tampa sedikit pun memberi kepada pemimpin PAS negeri itu.

Lalu di mainkan la wayang perpaduan dengan UMNO, yang UMNO ni pun ingat betul-betul la PAS ni ikhlas tapi PAS tetap PAS perangai tikam dari belakang sudah menjadi permainan sejak dari dulu lagi. yang paling best pula secara tak semena-mena semua kesalahan dan perpecahan dalam PAS tu sendiri di letakkan di atas kepala UMNO, sial ke tidak perangai PAS ni.

Dan bila perpaduan dengan UMNO tak menjadi, bersorak sorai la syaitan-syaitan dalam PAS ni, untuk menggairahkan kan lagi syaitan-syaitan dalam PAS ni maka nik ajis pun menyamakan la pula UMNO ni dengan ayah pin dan dia tambah kan lagi kegairahan syaitan-syaitan dalam PAS ni dengan mengatakan UMNO ni sama dengan Komunis, dalam pada syaitan ni menyambut kegairahan yang di buat oleh nik ajis ni ada juga lah berberapa ekor syaitan yang telah terpancut maninya dek kerana terlalu ghairah dengan lakonan pornstar berberapa pemimpin mereka.

Untuk menggairahkan kan lagi syaitan-syaitan belaan dia, maka nik ajis mengolah satu lagi cerita yang kali ini lebih menggairahkan dan lebih stim yang bisa membuatkan syaitan-syaitan belaan dia yang kini sedang melancap dengan penuh nafsu mampu terpancut-pancut sehingga terduduk kelesuan, kepuasan buat sebulan dua ini, dan cerita itu ialah cerita mari berdebat. sekiranya cerita mari berdebat ini kureng untuk memancutkan air mani syaitan-syaitan belaan dia besar kemungkinan nik ajis akan mengarahkan satu cerita yang lebih mengairahkan lagi, mungkin nik ajis akan mengambil berberapa pelakon muslimat yang montok dan gebu-gebu untuk membuatkan ceritanya lebih gairah supaya syaitan belaannya melancap dan terpancut dengan lebih puas.

Comments

Anonymous said…
sial ko det sampai ati ko kutuk nik aziz sampai macam tu sekali...
Anonymous said…
harharhahrahrharh..

gile ah..tergelak2 aku baca dekat kedai mamak ni...mesti da mule sakit2 pinggang orang tua tu,wakakakkakakak

-reda
Anonymous said…
aku sokong det..nik ajis memang pelancap..pelancap politik..
Anonymous said…
org klate

kamu ni, ayat yg kamu tulis ni, aku dapat bayang kamu kaki blue, melancap, langgan pelacur, kawin rasanya dah tapi melancap pun sokmo sokmo.

kalau nak marah pun pada Tok Guru, guna ayat kelas sikit, guna ayat lucah macam ni nampak sangat demo ni sama lah dengan biawak yg halal ada yag haram juga hok demo suka.... mace biawak ha ha ha ha.

I M Sori
Anonymous said…
Istilah Politik mmg tepat...begitulah kalau dibuat perumpamaan. Tepat dan jitu...mudah fhm dan mujarab.

Tiada istilah lagi kepada Nik Aziz ni, dasyat sedasyatnya berkata kpd sesama Islam Umno. Hasil2 bulan Umno?kerjaan yg bayar gaji/elaun berpuloh2 ribu sdgkan kerja hari2 memfitnah Umno je.

Org spt ni tak payah kita segan silu lagi....perumpamaan sebegitu sdikit boleh mengubat hati kita yang begitu terusk sekali dilakukkan Nik aziz.

Demi kebenaran, berkata benarlah wpn melancap...
Ashley Ahmed said…
Salam,

Hah hah hah, Nik gelar UMNO mcm2 xpe,

DET geletek sket dah ada org marah cmna nk hapuskan ISA cmni kah kah kah.
fedup said…
I M Sori..(2.35 am)

Cara kau nulis pun macam kao pun suka benda tu..

istilah politik itu berkias..paham - paham jer la..

Ops..sori..kita guna bahasa melayu..macamana di tulis macam itu di baca..dia guna terjemahan bahasa kelantan..patutlah tak paham..

nak biawak2 kan owg..kowg nie macam kata pepatah melayu bagai mendukung biawak celaka..tak tahu berterima kasih tapi asyik bawak sial dan menyial owg jer..
Anonymous said…
Ha ! Ha! org klate..terbuka juga rasia dia..dia tahu apa makna mela..p tu bermakna dia pon serope!!1 ha!ha!..org yg. x pernah buat mesti tak dapat bayangan...atau bercakap berkenaannya..
Anonymous said…
PAS untuk semua. Sekarang pelacur Eli Wong, kaki main bontot DSAI, kaki main bini Azmin Ali dah boleh naik kepentas PAS memberi ceramah. Ahli PAS, tok guru, lebai, tok siak, bilal mari dengar ceramah yang penceramah yang tak bermoral. Apa dah jadi dengan PAS.

Hidup PAS
Anonymous said…
Kalau Sekadar Nak Bercerita Pasal "M****P" Baik x Payah...
Banyak LAgi Cerita Yang Berguna Boleh DIceritakan..
pisau said…
cis..tergalak aku baca artikel ko bro haha..
Jumayatara said…
Another motherfcuker.....Bodoh Punya Melayu.
Anonymous said…
SALAM BRO..HEHEHE NIK AJIS MELANCAP?..DIA MASIH ADE NAFSU LG KE?..WA RASA SURO JE TOK MUDIM TU MELANCAP DGN SI AJIS DLM BILIK..TENGOK SAPE 'GAME' DULU KEHKEHKEH
Sharps Shooters said…
kahkahkahkah! panas dah depa... kahkahkah! ;p
Jumayatara said…
Dmubfcuk Jeffry

Aku minta maaf memang aku bodoh & kuat melancap.Pancut kat muka hang.

Kalau UMNO menang di PRK M/U, tambah ceria senario politik di Malaysia , ni asyik kalah aje...dah 4-0. Kalau kalah lagi di M/U , UMNO kena tutup kedai, bukak parti baru.

Nak menang UMNO kena tukar strategi, kena faham pemikiran orang Kelantan. Memaki TGNA tidak akan menambah undi kepada UMNO.

By hook or by crook UMNO mesti menang untuk survival politik. Buat le apa yang patut....

Bodoh punya UMNO
Anonymous said…
AISEHMENN TOK MUDIM MAREE LERR..JGN MARE2 TOK NANTI KENE JUAL KEHEHKEH..TP BIASE LE ORG DH MENANG 4-0..JADI KENE LA TUNJUK RIAK DPAN ORG RAMAI LA KANN KEHKEHKEH. AKU TAK HERAN..KLU PAKATAN NAK MNANG KE NK TELINGKUP KE DULIK HAPER AKUU?. ADE AKU KISAH?..SELAGI AKU BENAFAS SELAGI TU LA AKU BALUN PAKATAN YG MMG SESAT DR DLU SMPI SKRG!..TAK AKAN INSAF SAMPI MATI..HARKKK PTUIHH!
marangperapu said…
akhirnya bloggers umno mmenyerlahkan semua taring2 tulisan mereka...bahasanya semakin lunak dan indah...kita lihat sendiri bagaimana hilangnya bahasa murni yg selalu digunakan oleh bloggers pr,sedih juga bila mereka terikut2 bahasa dari ahli biasa pr yg kadang2 tak de kepentingan pun...beginilah cara kita utk tradisikan bahasa sama saja spt budaya berbahasa barat...jangan sampai anak2 anda terbaca apa yg ditulis dan dikarang oleh anda...hati2 dlm penulisan..
KHAIRUL NAZRI said…
Secara peribadi saya berpendapat kita harus berani menerima tohmahan orang lain selepas kita menohmah orang sebelum ini.

Jika ada pihak yang melabelkan N.Ajis sebagai pelancap, secara peribadi N.Ajis serta para penyokong fanatiknya harus menerima tohmahan selepas mereka selama ini melemparkan pelbagai tohmahan, kata-kata kejian yang kita lihat tidak masuk akal dan tampak begitu zalim sekali.

Fair and square ler...
tranung kite said…
nik ajis memang tak boleh pakai 2x5 ngan adi awang ulama politik je tuh...ape yg dia buat smua halal utk tujuan politik terdesak! sedar diri ko tu usia da tua...dok bertopengkan agama sebagai umpan...sama2 saudara seislam ko tak nak berdamai...ulama ape ke jenis ah korang nih!
Anonymous said…
BODOHNYER KORANG NI SEMUA.. MACAM XDER MORAL....
SEKOLAH SAMPAI DARJAH ENAM JER KER..
XBOLEH NK BEZA YANG MANA BAIK YANG MANA BURUK...

LU PK LA SENDIRI............
Anonymous said…
xperlu melayan mnusia2 yg xgna akal utk pk n bcakap...biarkan mrk....mrk2 smua ni mcm anjing manyalak bukit...pape pn xdpt..tgk dri anda..anda d level mna.truskan dgn tradisi takde pikiran...bodoh xbleh di ajar, kalau cerdik skalipun xberfungsi pape...bahasa kesat yg paling bodoh dan tohmahan yg xberasas yg mmg xspatutnyer yg pernah hmba bca....hati yg dilanda kegelapan xkn npk cahaya keimanan, slm,
Anonymous said…
SALAM.apalah kamu orang semua.memfitnah tok guru sampai begitu sekali.korang ni name je islam.tapi tak tahu nak membeza mana baik mana buruk,mana dosa,mana pahala,ape yg korang dapat kalau duk kata2 tok guru macam tu?dapat pahala ke?dengan gambar yang ada,macam2 boleh di fitnah.sudah2 la tu.korang ni balik2 la bertaubat.islam sesame islam pun nak bermusuhan,nk fitnah orang sana sini.aku tau,ini adalah satu ujian kepada tok guru.sebab korang ni semua suka2 mgada adakan cerita.memfitnah orang!dosanya lebih besar dari membunuh!korang tahu tu.ini lah di kata kan dunia akhir zaman.islam sendiri dah jadi macam orang kafir.bila benda yang baik di kata2.bila benda yg tidak baik,di diamkan saja.di puji.di sokong!itukah!?betulkah cara korang semua!! jangan la jadi munafik,pura2 beriman,tp sebenarnya tidak beriman.pura2 membuatkan kebaikan di muka bumi,tp sebenarnya membuat kerosakan di muka bumi ini.!
Anonymous said…
korang tau.korang duk fitnah2 tok guru.akhrirnya akan dapat balasan juga di akhirat nanti.akan tersungkur juga jika memfitnah orang.korang tunggu jela azab ALLAH NANTI.
Anonymous said…
HAPUSKAN BLOG YANG TAK BERGUNA NI!!!!!!!!!BLOG YANG BOLEH BUAT DOSA.BANYAK MENDATANGKAN DOSA!KEPADA PEMILIK BLOG NI,DI HARAP SEDAR2 LA DIRI TU.DAN BERTAUBAT LAH.INGAT DIRI TU DAH BAGUS SANGAT KE NK MENGATA2 ORANG???DAH SEMPURNA??SEMOGA PEMILIK BLOG NI MENDAPAT HIDAYAH.AMIN!
an said…
alah ni baru sikit kalau nak di banding kan dengan apa yang sekutu2 tuk guru kata kat org.. at least pelancap politik jer.. tak ler sampai meng kapir kan org lain mcm yg org pas suka war2 kan... mmg dr dulu aku tgk baik pkr baik pas mmg mcm tu... dia cakap apa jer boleh... halal.. tapi kalau org lain mula la haram! ye la org pandai agama........
Anonymous said…
Astagfirullahala'aziim..
Bawak mgucap la weh..
pe bende la tulis benda2 cmni..
wat malu jek..
harap ko tobat la weh..
Unknown said…
semoga Allah melaknat kamu.... aminnn...
Anonymous said…
setiap tutur kata kita Allah mendengar. Ada balasan bg setiap gerak geri kta di dunia ini. kalau baik, sopan dan berfaedah lisan pahala untknya tp kalau sebaliknya dosa utknya. fikir2 lah

muslim
Anonymous said…
weiyyyyy dasar khafir murtad ... jangan hina ulamak kami .... bodoh lu kapir .. balik la neraka ko ... sial
Anonymous said…
Thanks for the excellent posting!
I truly enjoyed reading it, you're a great author. Keep up with the great writing, have a nice afternoon!

my web site Offshore Banking

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID