NIZAR PASBERG: Saya Di pergunakan oleh PAS. Yusri Ishak

Bekas rakan kongsi Rohaizat, Yusri Ishak dalam firma Saif Ariff dan Rohaizat telah datang dari Pulau Pinang untuk memberi sidang akhbar di Hotel Grand Season, Kuala Lumpur pada pukul 5 petang tadi. dalam kenyataan beliau, Yusri menyatakan penyesalan ke atas pelbagai fitnah dan tomahan telah dilontarkan kepada bekas rakan kongsinya dan ia menyimpang dari tujuan asal kenyataan akhbar dibuat.

Beliau meluahkan rasa sedih diatas serangan-serangan peribadi yang dilakukan terhadap Rohaizat. Disamping itu, beliau turut meluahkan penyesalan telah dibabitkan sama di dalam usaha memburukkan Rohaizat. pada Ogos 20hb hari Khamis lepas, beliau telah bercakap di atas pentas PKR kononnya membersihkan diri dari dikambing hitamkan berhubung dengan pembabitan bekas firma guamnya dengan Koperasi Pekebun Getah Pulau Pinang.

Dalam sidang akhbar hari ini, Yusri berasa menyesal kerana dia menyebabkan rakannya diburuk-burukkan dan rumah tangga rakannya itu porak-peranda sekarang ini. Beliau menyatakan pihak pembangkang bersalah melakukan serangan peribadi. setelah disoal bertubi-tubi, terungkai beliau adalah peguam yang menguruskan segala urusan perundangan Koperasi. Mereka boleh dianggap sebagai klien peribadinya.

Comments

Anonymous said…
JAHAT PUNYA PARTI
Anonymous said…
SLM BRO..TU LA BERKAT BULAN YG MULIA..DIORANG NI X KIRE BULAN POSER PUN BUAT FITNAH..SKRG ALLAH NK TUNJUKKAN SAPE YG SLH SAPE YG BENAR!..HAA LEPAS NI SI MAMPUZ, PAK AJIS & THE GENG BOLEH BERBARIS KT TEBING GAUNG TERJUN SEKOR2!! KEHKEHKEH YEHAAAAAAAA!!!
Anonymous said…
Dia insaf ..ini bulan baik . Bulan barakah...dia tahu dia menikam kawan baik dari belakang..

mungkin si yusri ni gelisah dan tak dapat tidur nyeyak....

Allah telah memberi petunjuk pada si yusri..dan telah membetulkan kenyataan nya...belum terlambat lagi....

Moga moga Allah juga memberi petunjuk kepda pengundi Pmtg Pasir supaya mengundi BN/UMNO...amin
Anonymous said…
link to the video on youtube http://www.youtube.com/watch?v=5304dJmPOUc
Anonymous said…
patutlah senang betul nak melaga lagakan ornag melayu sebab ada mata salah pandang ada telinga salah dengar, free free je buat dosa dan tambah koleksi dosa yang sedia ada. kenapa fanatik parti sbb Allah ada satu sahaja. dengar sendiri press conference yusri dari dulu sampai hari ini memang dia kata kawan dia tu susah nak di percayai telah berubah dari yang dia kenali di universiti. Tiada fitnah, semua tuduhan pengunaan wang koperasi tu memang wujud dan memang rohaizat mengarahkan urusan tersebut. DEngarlah Pc tu betul betul... Pasal cerita bini 2 tu kalau anda berada di kalangan terdekat rohaizat ramai yamg mengetahuinya tapi malas nak campur tangan, sendiri buat sendiri tanggung. saya tak pro umno tak pro pas macam yusri berkecuali.... tak tau cerita sebenar duduk diam diam...yang salah tetap salah, yang di kambinghitamkan perlu kebenaran, Yang bersalah ialah orang orang yang duduk di tengah tepi depan belakang yang suka melagakan, Bial nak di jernihkan keadaanpun salah..
Anonymous said…
jahat betul blogger ini. Dengarlah press con, dia betul betul, mana ad sebut saya di pergunakan pas. Melampau...............

tak mengaji abihlah ni dulu ni cikgu cakap lain dia tulis lain tak pun lena masa press con, balik tulis merapu... dosa dosa.
Ashley Ahmed said…
Salam,

Ini baru kebenaran pasti datang!
Hashim said…
ha ha ha ha ....
Apa punya lawyer mcm ni....
lawyer buruk ape

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID