Siaran Tertunda Dari P.094 Hulu Selangor.

Siaran tertunda dari P.094 Hulu Selangor, maaf coverage brodband semua line kat sini suck, inilah hasilnya jika pkr menjadi pemerintah, langsung tiada pembangunan, prasarana yang tak mampu di buat oleh kerajaan pkr.

Tiga ratus untuk pegang poster dan pakai t-shirt ini, berbaloi ke dengan dosa yang dia tanggung? wajah penyokong pkr.Menggunakan kanak-kanak sudah menjadi kewajipan pas untuk meraih undi, kerap kita lihat budak-budak dijadikan perisai dan diletakan di barisan hadapan setiap kali demo berlaku, dua gambar yang det uploadkan ini sebagi bukti yang tindakan pas dan pembangkang sebuah parti yang tidak bertamadun.

Mak siapalah ini agaknya? tak malu ke kalau anak dia tengok mak dia menjerit terpekik terlolong macam orang kena rasuk polong dah la menjerit, maki hamun mencarut semua keluar dari mulut orang tua ni, tapi tak kisah la, ahli pas semuanya kompom syurga, jadi buat apa pun syurga tetap menanti mereka.


Penyokong tegar dap, perempuan melayu ini pada asalnya memakai tudung, tak tahu kena rasuk dengan setan mana, dia sanggup membuka tudungnya terus memakai topi parti komunis dap, bangga betul dia, siap boleh posing-posing lagi, lagi gambar dia akan det uploadkan lagi.

Comments

Anonymous said…
Sedih tgk mentality melayu macam dalam gambar first tu dgn gambar minah pakai topi lambang dapig tu.bila jiwa tak ada semangat sayangkan bangsa ni la jadinya.daripada mamat tu pegang poster ceena yg dah mampos tu baik dia pegang poster budak melayu yg kena langgar dgn ceena mabuk hari tu.senang aje kena kuda dek ceena.

Eh dalam gambar gambar tu tak nampak pun muka ceena dikalangan puak haramiah ni?

Depa yg nak tawan mesia ni tapi yg keje tgh panas menjerit melolong macam kera maki hamun orang ialah orang melayu mentality paria macam ni

Hebat hebat
Unknown said…
Hang Jebat.....sayang kan bangsa piiirah....kawasan terbesar majoriti Melayu bagi kat minoriti....koling jadi tuan, bangsa sendiri pun terbiar nak bantu Melayu...pooorrraahhhh.
Porah, baru letak Zaid dah kata pembela Melayu. Yang lain haram bagi Melayu.....
Anonymous said…
Weh hashim babi!, tak kisah la letak keling ke atau cina sekalipun...kalu melayu nak selamatkan bangsa yang penting kaedah..bukan pemimpin..bengap tul kan kau ni? lagi satu..cuba tgk cina kat kawasan hulu selangor...yang memekak ke hulu hilir org melayu ...sundal2 cina tu semua tgk jek gelakkan...bangang punye PKR JAHANAM!
Anonymous said…
Hashim kalau hang masa kat sekolah belajar bodoh spm dapat sijil aje aku tak kesah lantak kau lah tapi jangan la kau tunjuk kebodohan hang tu pulak kat sini.

Orang ceena ada agenda sendiri iaitu nak ambik pemerintahan mesia ni.yang jadi kudanya sekarang adalah orang macam kau yang berdiri tengah panas pegang poster ceena mampus atau terjerit telolong macam orang tersampuk iblis,tanpa hala tuju.

Kalau kau masih bodoh jugak nak bagi tau peleeewat tegar yg dah jadi anjing tersepit tu menggunakan khidmat bangsa lain untuk menyelamatkan nyawanya.khidmat ni bukan free . ada budi ada balas

Balasannya adalah mesia ni la nanti.

Dulu suruh pergi university kau spm dapat sijil ni la masalahnya.

Bila org tua tua citer pasal sains politik kau tak faham kau citer pasal hang jebat.

Dasar melayu paria hang ni.
Nasionalis1982 said…
salam geng,

selamat berjuang di hulu selangor
One Nie Group said…
apa nak takut dengan DAP,di penang untuk jabatan hal ehwal agama islam ditambah 2 kali ganda peruntuka menjadi 24.5 juta tahun ini,dulu gerakan bagi apa,halau melayu keluar dai pp adalah,umno kasi duit senyap.
mai la penang .tengok sendiri.tahniah hasim beri komen lagi nanti sedar lah melayu ni

melayu yang lemah ialah melayu yang dimanjakan dengan keistimewaan,tiada mahu bersaing dengan bangsa lain,akhirnya lingkup,tuhan beri pada orang yang berusaha bukan tunggu ,dapat rumah ,gulung rokok daun duduk dipintu tunggu bantuan datang,ruput tebal pun tak potong,ni lah dasar DEB,bagi 5 tahun sekali pada melayu,kain pelikat sikit duit,lepaih tu sokong,tengok tv dan suratkhbar kerajaan dah ten kena tipu,melayu mundur kamu sedar sape yang kita amanatkan dan kita bayar mereka gaji dengan duit cukai kita.
One Nie Group said…
kedai sewa perda,mara dan apa lagi untuk melayu ,disewa begitu murah tapi melayu buat apa ,buat tempat tidor,yang amik pun orang umno,kalu ahli takpe ni ketua caw,k.pemuada,ajk yang sapu,tak boleh berniaga biar ,mmg bayar sewa rm 80 hingga rm 200 sebulan mmg lah boleh bayar.bagi lah pada org yang betul nak meniaga,dasar semua pakai politik,
apa umno buat,melingkop saja,bagi bisness pada APCO WORWILDE (yahudi)
untung berjuta beli peluru tembak orang islam.ahli umno kalau umno takpe lah....yahudi pun yahudi lah.
One Nie Group said…
komesyen razak baginda saja rm400 juta kes kapal selam.enjin jet hilang
katanya india keling botol yang beli kah kah kah,apa yang kata umno ni perjuang.....tlg bagi point
Anonymous said…
munafik umno ni tak pernah nak ungkit kenapa bn masih ada peruntukkan utk projek babi. aku cabar si munafik umno ni menafikan apa yg aku kata. pahamlah orang benci bloggers umno yg sewaktu dengan parpukari jamban, unspinners dan gap. kerana bloggers2 jamban ni dah 8 kali bn kecundang, tungggalh ni kali ke 9 kot.
Anonymous said…
baca m/s 241 dalam cadangan perbelanjaan perseketuan. ada peruntukkan 5 juta utk membanggunkan industri babi

baca m/s 243 dalam cadangan perbelanjaan perseketuan. ada peruntukkan 179 juta untuk mewujudkan kawasan perternakkan babi

kita tahulah
Anonymous said…
Hashim,

Undi untuk MIC di Hulu Selangor adalah undi untuk kepimpinan DS Najib dan pemimpin2 bangsa lain dalam konteks Barisan Nasional. Konsep perkongsian kuasa yangmana Melayu dan Islam itu nyata dominan!

Undi untuk Zaid adalah undi untuk al Juburi yang engkau dewa2kan.. Al Juburi yang sanggup menggadai & berkompromi APA2 SAHAJA isu Melayu & Islam, asalkan dia dapat kuasa!

53 tahun UMNO berganding dengan MCA/MIC..., namaun belum pernah ada orang Melayu/Islam sanggup gila pakai topi MCA kehulu kehilir...

Ko tengok laa melayu mangkuk kat gambar atas tu..., bukan main gah pakai topi DAPig!

Orang2 yang SEJAK ASAL bersama2 dengan al Juburi, lebih rapat dengan al Juburi kalu dibanding dengan ko, TELAH BEGITU AMAT RAMAI MENINGGALKAN al Juburi..; sedangkan ko masih sedang baru leka hanyut & asyik menganuti fitnah2 yang dipelopori al Juburi..! Lantak ko laa...

Aku TIDAK MENGHARAP LANGSUNG ko insaf selepas ko baca tulisan aku ni... Ko terjun laa dengan labu2 ko tuu...!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID