Pengetua Racis: Pemuda BN Pun Sama Macam DAP

Pelik dah sekarang ni, bila kaum pendatang pertikaikan macam-macam tentang hak orang melayu, ada yang menyokong mereka dengan mengatakan itu kebebasan bersuara. tapi bila orang melayu pertikaikan tentang perangai yang tak sedar diuntung kaum pendatang, mereka akan kata melayu racis, melayu bersikap perkauman.

Samalah juga dengan pemuda bn yang diketua oleh khairy jamaluddin, semalam pemuda bn meminta pengetua sekolah menengah kebangsaan abdul rahman putra di kulai johor di kenakan tindakan keras kerana kononnya pengetua itu menghamburkan kenyataan keras berbau perkauman, apa yang pengetua tu katakan? kata pengetua itu kepada sekumpulan pelajar cina yang tidak mahu mengikut disiplin dan tak puas hati dengan undang-undang sekolah supaya menukar ke sekolah cina lain atau pulang ke beijing. pada aku apa salahnya pengetua tu? betul la dia cakap, kalau tak mau ikut peraturan sekolah itu pergi la belajar di sekolah lain, kalau tak mau ikut peraturan sekolah yang kerajaan malaysia buat, buat apa nak bersekolah di sini pergi la sekolah di china.


Ini perkara kecik, dulu pun kerap berlaku di sekolah-sekolah terutama di sekolah mubaligh, sampai ada sebuah sekolah mubaligh di klang yang mana cikgunya memaki seorang pelajar melayu kerana kantoi rokok dalam bag, dihadapan ratusan pelajar melayu dan bukan melayu dengan mengatakan "don't be stupid like malay" ayat tu masih lagi terngiang-ngiang di telinga aku dan kawan-kawan aku sampai la sekarang ni, kalau nak ikutkan hati mau je aku bagi penampar bugis kat cikgu cina tu, tapi di sebapkan kita nak belajar, kita kena terima dan jadikan ayat tu sebagai pembakar semangat, last-last sekali semasa perhimpunan dia balik puji budak-budak melayu sampai berjela-jela kerana score dalam mata pelajaran metematik dan bahasa inggeris.

Jadi kalau pemuda bn minta pengetua sekolah tu diambil tindakan keras baik korang suruh pm ambil tindakan keatas pornstar chua soi lek lagi bagus, dah la kurang ajar, tak hormat perlembagaan, kemudian dia belasah naib dan timbalan presiden umno pulak, apa itu tak racis ke? macam mana dengan cina-cina yang kerap kali maki melayu dalam facebook dan twitter contoh macam kawan baik khairy namewee tu? kenapa pemuda bn tak mahu ambil tindakan? apa tak ade toloq ke pemuda bn, dengan melayu kau berani tapi dengan bangsa pendatang habis kecut semua teloq. pirahhh....

Comments

Anonymous said…
bro kj tu kan agen cia, dia di planted masuk ke dalam umno utk jahanamkan umno, banyak otai2 umno kata mcm tu.
Anonymous said…
kj bebal....
Anonymous said…
bro apa kata kita suruh MCA, DAP dll NGO supaya komen namewee pulak. Kalau namewee kita maafkan kenapa pulak guru besar tu plak kene? Lagi satu kita suruh parti Gerakan ketua wanita yg kata melayu pendatang tu komen skali baru adil nak jatuh hukum.
Anonymous said…
Kita faham.... Cina dah beli KJ.... Rahsia urus niaga KJ dah dalam poket Cina... Lu tarak ikut gua lu kena KJ.... So strategi Cina beli pemimpin Melayu dengan duit akhirnya makan diri pemimpin Melayu tu sendiri... Bangsat punya keturunan bangsa imigran kongsi gelap ni... Akhirnya Tanah Melayu terjajah dek Cina imigran ni... mungkin untuk selamanya... jika Melayu tidak bertindak... Fikirkanlah...
vespa buruk said…
KJ ni memang barua cina.Kawan2 dia semua bukan Melayu,kawan baik dia mat salleh celup jason lo tu.Dia ni takde semangat Melayu langsung.Dia masuk umno pasal dia ingat dia boleh jadi PM b4 40 melalui umno.Jadi bukanlah pasal perjuangan ke apa.

Apasallah pemuda tak gulingkan sikitol ni lepas pak mentua dia dah pencen?TKP mana pergi?Senyap tak dengar cerita?
Ibnsam said…
KJ kira OK apa! Dia pun kau orang punya kuncu jugakan. Padan dengan muka kau SETAN........

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID