Wan Azizah Akan Telanjangkan Anwar....???

Anwar menggelabah bila wan azizah kata dia akan saman ezam, 'alamak kantoi aku' kata anwar, mana ada seorang isteri yang tak tahu perangai suami, itu pasal bila wan azizah menalipon ezam supaya memastikan si rashid tu tiada di dalam rumah kita semua sudah boleh agak yang wan azizah tahu perangai anwar yang gilakan jantan.

Betul ke wan azizah nak saman ezam atau ianya setakat buat gempak je? pandangan aku macam ni, cerita-cerita yang aku dengar dari kawan-kawan dalam pkr, wan azizah cukup berbulu dengan anwar bila dia tahu yang anwar dah main dengan bini azmin ali, shamsidar, ada yang cerita dekat aku sewaktu malam raya tahun 2002 atau 2003 shamsidar dan azmin datang kerumah anwar untuk menghantar kuih dan shamsidar bawak pasu bunga hiasan, wan azizah yang ketika itu duduk di tingkat atas langsung tak mahu turun, bila sahaja shamsidar dan azmin balik, wan azizah terus meluru ke pasu bunga itu lalu menghempaskan ke lantai, maka berderai lah pasu tu...

Ketika saiful bukhari buat laporan polis yang di telah diliwat oleh anwar, berlaku satu pertengkaran hebat di antara anwar, wan azizah dan nurul izah di quality hotel shah alam (klik sini) dan membawa sampai ke pot rehat mereka di tropicana golf resort, menurut cerita wan azizah hampir-hampir meminta cerai dari anwar dan wan azizah mengugut untuk menarik balik surat perletakan jawatannya sebagai ahli parlimen permatang pauh, sebenarnya wan azizah tak bersetuju untuk melepaskan kerusi permatang pauh tu, dia mintak anwar cari seat lain untuk bertanding tetapi anwar nak kan juga kerusi permatang pauh kerana hanya di kerusi itu sahaja anwar yakin dia akan menang.

Berbulunya wan azizah terhadap anwar makin memuncak bila mana anwar di angkat oleh penjilat-penjilatnya sebagai ketua umum pkr, sekali gus megenepikan peranan wan azizah selaku presiden parti, jawatan sahaja presiden tapi kuasa tak ada, jadi kalau dikira dendam wan azizah pada anwar, aku cukup yakin yang besar kemungkinan wan azizah akan menyaman ezam di mahkamah, kerana kalau di mahkamah wan azizah tak boleh nak menipu depan hakim, jadi apa sahaja arahan yang dia berikan pada ezam untuk memastikan rashid tiada dirumah berdua-duaan dengan anwar akan diceritakan secara detail dalam mahkamah, so cerita yang anwar memang kaki main belakang jantan ni akan di ceritakan sendiri oleh isteri anwar ibrahim bukannya orang lain, bila wan azizah cerita macam tu takan kita tak mau percaya kutt...

Comments

Anonymous said…
hahaha...banyak ka bulu wan azizah tu?
Anonymous said…
Kesian kat Zizah .... racunje laki kau tu. Dia tu kan tibai jantan betina ... Azmin tu pun sama ... kena tibai dengan dia
Anonymous said…
kalau wan azizah sama ezam...habis semua kena telanjang dlm mahkamah...berani ke nak buat mcm tu?akhirnya semua kantoi...laki bini.
Anonymous said…
ZIZAH TERTIPUUUU...
Anonymous said…
Kau bogelkan untuk apa? Dia tak bangun tengok ko, Zizah!
luncai said…
Aku tak cayalah jijah berani saman ezam.Nak mampus kena silambam dengan bang anu.

Hidup jijah ni sampai mati pun di bawah telunjuk bang anus.Jijah takkan berani membuat sesuatu yg boleh memberikan impak negatif pada lakinya.Walaupun dia tahu buruk laku laki dia,tapi aku rasa dia tak mungkin sanggup mempertaruhkan nama baik keluarga dia seluruhnya.Walau sebusuk bangkai pun keaiban yg anu war dah lakukan,jijah akan tetap simpan dan tutup untuk cover malu.

Kira jijah ni hipokrit tahap gabanlah dan mementingkan diri sendiri.Dia tak peduli pengikut totok laki dia yg ditipu hidup2 sampai jadi bodoh melampau.Dia tak peduli negara kacau bilau dek penangan laki dia,janji dia boleh kekalkan status quo dia,laki dia dan keluarga dia sampai mampus.
Anonymous said…
zizah da biasa kena...jika beraknya besar maknanya da biasa kena belakang taruk.. stady bung anuwar

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID