Sms Mintak Nyawa Dari PAS Selangor..

Memang luck la aku hari ini, sedang aku syok-syok belek baju baundle tengah hari tadi, tetiba ada dua sms sesat masuk kedalam handphone aku, bila di baca sms tu seolah-olah pas selangor mintak nyawa pada seluruh rakyat selangor supaya sekali lagi beri mereka peluang untuk perintah selangor lagi sekali. aku tak pas korang dapat atau tidak sms tu.

Sms tu datangnya dari sekretariat pas selangor. pada aku dah tentu sms tu datang dari opis hasan ali, kenapa pas selangor sanggup menghabiskan duit dan tenaga untuk hantar sms itu kepada rakyat selangor? pelikan, pas kata mereka perintah selangor lebih perfect dari bn, tapi tengokan pada sms tu, seolah-olah pas mintak nyawa dan pas tahu hayat mereka untuk perintah selangor dah tak lama dah.

Pas patut menyalahkan pkr dan dap, kerana dua parti ini bermasaalah, jadi rakyat tengok pas pun bermasaalah juga.

sms pertama: Berilah sekali lagi peluang kepada pakatan rakyat untuk perintah negeri selangor.

sms kedua: yang ini depa buat macam poll " Ikhlas, pakatan rakyat harus terus diberikan mandat sebagai kerajaan selangor? (setuju/tidak) sekretariat pas selangor.

Jadi nilaikanlah dua sms itu.

Comments

Anonymous said…
xde nye.. gerenti dia ckp puak2 umno atau BN yang sent sms tu utk memburukkan kepimpinan PR. seperkara lagi kalau check no fon tu dah tentu dia ckp bukan ahli PR.. mcm2 ragam dorang ni. dah beri amanah xtau nak hargai.. so lu pikirlah sendiri..
rmselangor said…
bro,

bab isi sms tuh mmg nampak diaorg terdesak tapi satu perkara lagi diaorg dah one step above umno selangor dalam berkempen secara online..dioarg dah mula menggunakan sistem sms utk berkempen tanpa menunggu hari mengungi..aku terfikir umno selangor bila nak mula?..setahu aku umno selangor mempunyai kemampuan yg baik dalam IT..tgk web umno selangor dan juga portal video mereka..cukup menarik tetapi kenapa sistem berkempen online ini tidak dimulakan..aku yakin mereka mampu buat tetapi perkara ini dipandang remeh oleh pengurusan tertinggi umno selangor..kesimpulannya senang..mulut cakap nak tawan balik tapi semangat nak menang tuh tak ada...semua hanya pada nama..
Anonymous said…
rmselangor. aku memang setuju, pr dah 1 step above dalam psywar menggunakan sms. umno bile lagi.
Anonymous said…
Saya sendiri pun dapat sms tersebut dari no. ini 0133577728, jam 12.33.41pm bertarikh 06/10/2010. Siap letak Sketeriat PAS lagi.
Anonymous said…
UMNO selangor kena tanya Tim. Pengerusi. Dia nampak poyo jer
abuzarzainal said…
Frust ooo, tengah ada banyak tenaga nak kerah utk mengembalikan Selangor kepada BN, tapi takde movement. Rugila.
Anonymous said…
saya ada bukti sms tu dari pihak luar yg nk burukan PR. Dulu dia ahli PR, dan MUNGKIN skrg dia masuk Umno.
Ayat terbaik dari ladang. Hehehe..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID