Hanya 30 Ekor Yang Datang Ceramah Mat Sabu.

Makin prasure pas di galas ni, ceramah mereka semakin hari semakin kurang kehadirannya, semalam aku merayap dengan papa gomo ke batu papan menghadiri program anjuran felcra, kebetulan ada ceramah pas kat situ, yang buat aku tertarik nak pi ceramah pas tu, aku tengok orang yang melangok dengar ceramah pas yang mana mat sabu tengah dok buat fitnah tak sampai 30 orang.

Apa dah jadi dengan ceramah pas di galas? hari tu nik ajis datang ceramah kat stesen kereta api gua musang, kehadiran tak sampai pun 2000 orang, selama ni pas cukup berlagak dengan kehadiran orang yang datang dengar ceramah mereka, tapi di galas, lain cerita, ceramah pas tak ada sambutan.

Mat sabu kalau berceramah cakap berdegar-degar tak boleh tarik crowd, mungkin ini pentanda orang kelantan dah menyampah dengan cara ceramah pas yang kuat fitnah dan megandu-domba.

Comments

Anonymous said…
bro..

agak2 la nak kelentong pun

takkan ceramah mat sabu 30 ekor je.
koman2 pun 30ribu (ekor nyamuk)..

apa la lu..
Anonymous said…
org ramai dah meloyaa broo.....

zek
Anonymous said…
Ini ahli PAS yang tiap tiap tahun menunaikan haji & umrah dan mendapat haji mabrur. Baca surah Yasin tiap tiap malam. Sembahyang hajat penuh stadium. Apabila jadi penceramah PAS dah mula membuat fitnah, mencarut, mengkafirkan & memburukan sesama sahabat Islam, membuat pembohongan, membiarkan Islam di hina semata inginkan kuasa politik.
Anonymous said…
alhamdullilah....sejak dr.asri menyatakan ceramah politik penuh dengan maki hamun dan hina menghina antara islam telah jauh menyimpang dari cara rasullah SAW, nampaknya umat islam telah faham serta menerima akikat ...mesti jahui majlis ceramah tersebut untuk dapat dosa kering (telinga)...mudah-mudahan mereka tak hadir pada ceramah pas lagi...ramai dikalangan atas pagar memberitahu mereka telah dapat hidayah dari kenyataan dr.asri...semuga Allah SWT memberkati dr.asri...amin

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID