Kenapa Orang Suka Berzina Dengan Isteri Orang?


Lepas satu-satu kemungkaran pemimpin pas di tunjukan oleh ALLAH kepada kita sebagai pengajaran, segala apa yang fitnah yang pernah pas lemparkan kepada pemimpin umno/bn selama ini di balikan semula kepada pas.

Bermula dari mat sabu, din puduraya dan berberapa lagi pemimpin pas yang berjawatan ydp, kawasan, terbaru adun selinsing, dia ditangkap oleh suami kepada perempuan yang dia taji tu, masyaallah kejadian tu berlaku di dalam koch keretapi, standart lagi mat sabu dan din puduraya, mereka buat dalam hotel.

Ok berbalik kepada soalan tadi, "kenapa orang suka berzina dengan isteri orang" aku try tanya dengan berberapa orang tampa merujuk kepada kes adun selinsing, mat sabu dan din puduraya, ada berberapa jawapan yang aku dapat ialah, "depa takut nak cari anak dara pasal takut pompuan tu ajak kawain" tapi jawapan yang aku rasa paling logik ialah "main dengan bini orang ni senang, boleh pancut dalam tak perlu takut perempuan tu pregnant, kalau pregnant pun dia ada suami" ada logiknya juga jawapan tu kan.

Comments

Anonymous said…
Yang haram tu sedap brooo... Dia punya kick tu lain macam je rasa diaa..Mantoppp..Tak caya pegi tanya Nuar sebab dua-dua dia dah balunn. Hahahahaha..

p/s: Tapi aku tak pernah buat kerja terkutuk macam tu..aku ni spesis beriman punya..Jgn tak tau pulak..hahahaha..
Anonymous said…
Astaghfirullah...henti-hentikan lah menyebarkan fitnah lebih2 lagi tentang perlakuan zina...kalau kita tak cukup bukti tak payah sebarkan...berani kah saudara bersumpah jika mereka ni benar2 melakukan zina??berani saudara menjadi saksi kalau kes ni dbawa ke mahkamah??..kalau setakat copy n paste dari entry org lain dan menyebarkan maka saudara juga bersubahat,walaupun tjuk saudara seolah2 bertanya...mahu ke org lain buat mcmni kt saudara atau family saudara??..saya malu sebagai org umno klau berita2 yg takda kesahihan ni dijaja..silap2 saudara boleh disaman..mohon la maaf selagi berkesempatan,semoga saudara menerima pembalasan dari Allah atas apa yg saudara sebarkan..
Anonymous said…
klu salah ker fitnah ker knp dia xnk saman........

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID