Tubuh Nie Chin Jadi Santapan Ahli PAS.

Kesian tian chua, dia semakin di sisihkan di kawasannya sendiri, sudahlah jamuan raya tahun lepas, pas kawasan batu tak jemput dia, kali ini sekali lagi pas kawasan batu tak jemput tian chua sebagai ahli parlimen kawasan batu ke majlis pelancaran facebook pas kawasan batu.

Apa yang peliknya, pas kawasan batu menjemput teoh nie chin ahli parlimen serdang yang kawasan parlimennya berbatu jauhnya dari parlimen batu. kenapa pas kawasan batu jemput teoh nie chin tapi tak jemput tian chua?

Jawapannya cukup mudah, ahli pas kawasan batu lebih geramkan tubuh putih gebu teoh nie chin walau pun nasi lemak nie chin rm 1.50, kalau nak di bandingkan dengan tian chua, yang kurus kering ala-ala mat gian, bukan ke lebih berselera kalau tengok nie chin?

Cuba tengok gambar tu, alah cute nya nie chin pakai baju kebaya nyonya, bukan ke lebih berselera ahli pas di sana tengok nie chin berkebaya nyonya dari tengok muka tian chua, apa pun ini hanyalah salah satu sebap kenapa tian chua tak di jemput, ada banyak lagi sebap kenapa ahli parlimen batu tu semakin di sisihkan oleh pengundi kawasannya, aku akan ceritakan kemudian.

Mat sabu sampai ampu teloq, tak boleh tahan tengok nie chin.

Comments

Anonymous said…
hahahahhaha....si mat sabu bini dua tuh....cukup2 la mengenyam tuh...sorok telork ok...haha
Anonymous said…
Kesian gak kat MP Teoh ni... kebaya dia ade sehelai jer...tgk la gamba tu...samo jo bajunye...

Ape lagi puak pas...pakat-pakat la belikan kebaya baru kat Mp ni...yg lebih seksi laaaa...
Anonymous said…
hari tu mase masuk mesjid dia pinjam kebaya pramugari sia.
Anonymous said…
Suara wanita adalah aurat? Kalau suara adalah aurat apatah lagi kulit yang gebu dan potongan badan meliuk lentik.

Secara definisinya pakaian kebaya itu adalah tidak menutup aurat makanya tidakkah berdosa sesiapa yang memandang wanita yang tidak menutup aurat itu?

Sekadar Bertanya
Orang Miskin Mersing said…
Fikiran kamu yang buat komen kat sini sebenarnya dah corrupted..typical Malay mind, 90% is all about sex..sayangnya orang-orang yang nak membela ketuanan Melayu lebih menjurus kearah soal libido Mat Sabu dan penyokong Pas, serta nafsu kamu sendiri..tak de apa-apa komen yang konstruktif..camane le UMNO/BN nak disokong 100% orang Melayu/Islam? Semoga Allah Ta'ala melindungi kita dari kejahatan diri kita sendiri.
Anonymous said…
Ye tak Ye juga..

Tak de org lain dah ke puak2 PAS nih..

Tak kan nak jamu mata negok aurat Nie Ching ni je ....

Pandang skali x pe,,Tapi kalu dah depan mate..gebu & seksi pulak..MENGGIOUR LAH PUAK JANTAN PAS nih...dalam hati... Kalau Dapat AKU GOMO AMOI Nih .......

Org PAS kan lebih ISLAMIK....jangan ashik nak salah org lain je

Peringatan wakil
Muslimat Pas

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID