GEMPAR: Bob Lokman Akan Dedahkan Kejahilannya Malam Ini.

Malam ini bob lokman akan mendedahkan kejahilannya tentang agama islam yang dia anuti sejak dari dia lahir lagi, bob akan mengupas tentang mata pelajaran ilmu alam yang di ajar di sekolah kerana dalam mata pelajaran itu tak di ajar alam ini ciptaan ALLAH, kerana itu bob lokman masuk pas.


Bob akan turun berceramah di felda jengka 25 malam ini. jom ramai-ramai kita dengar ceramah bob tentang kejahilannya dalam agama islam.

cerita pasal bob: klik sini.

Comments

Anonymous said…
kesian ke bob ni ye...camne boleh jadi begitu..dia kan bekas pelajar sekolah agama maahad hamidiah kajang
bayan said…
Salam,kesianlah Bob ni , siapalah yg akan memulihkan mindanya.Ramalan aku Bob ni macam tahi ayam.Hotnya sekejap aje.Nti periuk tak berasap padan muka.Pelawak memang muka 10 sen.Aku pasti Bob dgn tersengehnya akan meninggalkan bulan.Bob hendak glamour aje.Kak,kah,kah.Kalau tak percaya ,tanya sama bulan.....
Anonymous said…
Salam semua....

1. Saya mula kenal dgn Bob Lokman ni sejak tahun 1991. Waktu tu dia baru mula-mula berjinak dalam bidang lakonan / lawak.

2. Walaupun setelah itu, kami tidak rapat, namun saya tetap mengikuti perkembangan beliau dari jauh. Alhamdulillah apabila saya dapat tahu Bob Lokman sudah 'kembali' kepada Islam.

3. Kalau kita perhatikan perjalanan hidup beliau dalam dunia seni, Bob Lokman hanyalah seorang pelakon, pelawak dan pengacara yang 'biasa-biasa' saja. Tidak ada hebatnyapun.

4. Semasa beliau menjadi juri dalam rancangan Raja Lawak, setiap komen yang diberi oleh beliau tidak menampakkan ada idea yang bernas selain dari ingin mendapatkan perhatian dari penonton. Itulah Bob yang sebenarnya.

5. Parti manapun yang disertai oleh Bob Lokman tidak akan membawa satu anjakan paradigma dalam parti tersebut.

6. Kenyataan Bob Lokman yang menyalahkan sistem pendidikan negara sehingga menyebabkan masyarakat tidak patuh kepada ajaran Islam, saya anggap hanyalah salah satu 'lawak' murahan dari Bob.

7. Cuba tanya balik kepada Bob - di mana ulama-ulama di negara ini mendapat pendidikan awal mereka ?

8. Sistem pendidikan bertujuan supaya kita menjadi manusia yang berilmu. Berfikiran bernas dan rasional. Samada kita memilih untuk menjadi seorang alim atau fasik, terpulang pada pemilihan kita sendiri.

9. Jangan disebabkan kesilapan kita sendiri, kita serang institusi pendidikan tersebut. Umpama kita mengalami kemalangan jalanraya, kita salahkan kereta yang kita pandu.

10. Tapi walaubagaimanapun, sama-samalah kita berdoa agar Bob Lokman menemui jalan yang sebenar.

11. Harap-harap dia tidak tersungkur di depan pintu surga, sebab tujuan utamanya menyertai PAS sebab dia takut masuk neraka. Seolah-olah Bob tahu hanya orang PAS saja yang layak masuk surga.

Tak ke lawak namanya ni....

Hehehe.....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID