PAS Naik Pangkat: Mereka Kini Adalah Lembu Korban PKR & DAP.


Ada orang kata, pas tak serik-serik bertanding walau pun dia kalah dua kali berturut-turut, kalah di galas dan tenang, pas masih nak tunjuk kuat, banyak juga duit pas ni.

Pada aku, pas memang dah serik sebenarnya nak bertanding ni selepas pas di malukan di galas dan tenang, tapi semua orang tahu, pas hanyalah balachi dan pariyah dalam pakatan haram, pas tak boleh buat keputusan, setiap keputusan dalam pakatan haram di buat oleh dua parti, dap dan pkr.

Semua orang tahu, pas memang tak nak bertanding di merlimau, pas sanggup beri laluan kepada pkr untuk bertanding di sana, tapi di sebapkan ego pkr maka pas di jadikan lembu korban oleh pkr dan dap, jadi pulak prk kerdau, sekali lagi pkr dan dap meletakan lembu korbannya untuk di sembelih, pas memang taknak bertanding di kerdau, mereka tahu, peluang mereka untuk menang di kerdau amat tipis, jadi kalau korang tengok body language pas dengan meletakan calon yang dah dua kali kalah nampak sangat pas memang tak nak bertading.

Tapi apa pun pas tetap juga selamat, pas tak perlu mengeluarkan sesen pun untuk bertanding di kedua-dua prk tu, semuanya di tanggung oleh pkr dan dap...

Comments

Sean said…
The most famous of Lyons restaurants is undeniably that of Paul Bocuse. It may surprise you to know that hospital nursing is actually expected to grow less than any other segment of the nursing field in the next ten years. When looking through the jobs on offer then they should state the type of educational background the employer requires. America is also at the top just like the countries like France and other European countries in the medicinal world.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID