Breaking News
Loading...
February 2, 2011

Info Post
“Cara mudah, ketuk kepala nik ajis dan anwar kerana penyakit itu semua datang daripada mereka,” kata beliau menjawab satu soalan bagaimana untuk menyatupadukan orang melayu yang menurutnya sudah berpecah tiga.

“Niat mereka hanya untuk mendapat tempat. anwar dengan dasarnya untuk sampai ke putrajaya dan nik ajis adalah seorang ‘opportunist’. tidak ada niat mereka ini untuk berkhidmat untuk agama, bangsa dan negara, itu yang susah hendak berbaik dengan mereka,”

Tun mahathir mendakwa orang melayu sudah berpecah kepada tiga dan kuasa politik semakin mengecil dan tidak menolak kemungkinan akan menjadi macam orang melayu singapura.

Tun juga menyifatkan usaha menyatupadukan orang-orang Melayu itu menemui jalan buntu kerana tidak adanya keinginan daripada kedua-dua pemimpin berkenaan, nik ajis dan anwar untuk ke arah itu. berita lanjut klik sini

8 comments:

Anonymous said...

dan.... sepak kepala badawi....melayu kuat tidor. Tapi dah jaga dah cuma masih mamai

Anonymous said...

PAK DOL @ SAMDOL@BODOWI MAHU D SEPAK KEPALANYA DULU ..DIA YG BUAT POLITIK KINI HARU BIRU..KETELUSAN/KEBEBASAN/MACAM MACAM SURUHAJAYA/ PERCAYA PEMBOHONGAN AL JUBURI/NGO..YG SEWAKTU DGNNYA, NEGERI TEMPT DILAHIR PUN KINI DI TANGAN DAP.. ALANG BEBALNYA DIA TU.....

Wake UP! said...

Pengkhianat agama macam Nik Aziz dan Anwar Berahi Jubor tu wajib dibunuh.

Anonymous said...

Che Det, Che Det...

Rumah kata pergi...kubur kata mari...masih garang tak menentu...

Bawak mengucap Che Det...nanti diketuk dek malaikal maut kepala hang...baru hang tau...

Tak sedaq diri...

zizie said...

Peliwat mcm annuar mane layak jadi pemimpin

Anonymous said...

Anon 1.30 tu memang kaki tonggeng kat anwar dan penganut ajaran sesat Najis.

Anonymous said...

zizie..February 3, 2011 6:01 PM

"penzina dan syubhat dlm pembunuhan" dah jadi pemimpin UMNgok lagi ada. amacam ?

aku x kata....konsul kehormat yg kate...

detkecik

Anonymous said...

weii! senang2 nak katuk kepala TGNA & DSAI ke ?

silap hari anak2 MGR UMNgok (mahathir)yg kena katuk kepala depa ?

sonang jer...gandingan TGNA/DSAI cukup kebal sehingga ZIONIS MGR dah mati akai nak tarik undi kepada UMNgok/BN....kah kah kah