Breaking News
Loading...
March 26, 2011

Info Post

Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat, Saifuddin Nasution Ismail menggesa Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad untuk turut serta memikul tanggungjawab bersama Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dalam kes fitnah video lucah terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim. klik sini

Sial ke tidak namanya tu, anwar yang langgan pelacur cina, dah tu di kantoikan oleh kawannya sendiri, tun m dan najib pulak nak di salahkan, apa punya merepek la depa ni, kenapa pkr selalu sangat nak salahkan orang lain bila ada benda yang kena atas batang hidung anwar....

Perangai yang suka salahkan orang lain ni adalah perangai yahudi, jadi aku tengok, pkr memang macam yahudi, ceritanya sekarang ni bukan fitnah, cerita sekarang ni anwar dah kantoi besar, dia main pelacur dan permainannya tu dirakam, tak timbul cerita firnah, yang dikatakan fitnah ialah, kalau orang bercerita, tapi bukti tak ada, itu baru namanya fitnah, tapi dalam hal ni, anwar memang dah kantoi besar-besaran, malah johari abdul sendiri mengakui manusia dalam video tu adalah anwar ibrahim, so fitnah apa lagi saifuddin bengong oiii....

6 comments:

canang said...

memang bengong pun..keh..keh..keh

Zakir said...

memang molot pant*t melohong tak de insuran la mamat sekor nih. Sorry la, aku memang hangin satu badan bila saipudin nasusyon ni bukak molot. Dia bercakap macam tak de akal. cakap pakai terjah je. tak pikir ke apa yang ko cakap pudin nasusyon oii! IQ rendah betul cakap tak de asas. memang patutpun muka dia berkerepot sebab akal dia letak kat bontot! bodoh! sorry la, memang aku hangin dengan mamat sekoq nih!

Anonymous said...

Bolehlah terima desakan isapuding tu...lain kali kalau anwar menutuh lagi suruh seluruh kabinet malaysia bertanggungjawab. Dan kalau dia balun lagi minta lak pulak yang dipertuan agong pulak bertanggunjawab. Kalau boleh suruh desak budak gila tak hensem mengerutu ni mintak najib, mahathir dan seluruh rakyat malaysia tanggunjawab terhadap semua dosa anwar diakhirat nanti lak...

Anonymous said...

Dengag kata sarong condom yg dia pakai tu bocoq dan pompuan tu lak ada penyakit. Kita tunggu minggu depan kot2 dia pi jumpa doktor sbb siplis.

Anonymous said...

dah sedap memantat bila lobang dah pecah orang lain pulak jadi mangsa.....stail anwar dari dulu macam tu le....taktik dah basi....mmg layak gelar babi

Anonymous said...

Memanglah blog rendah akhlak...

Samalah macam papa gomo...

Itulah dia mentaliti juak2, barua2, pecacai2 UMNgOk dan Barang Naik (BN) ni...

Yang heran nya, org2 macam ni boleh perintah M'sia ni sampai 50 tahun...

Ish ish ish...

Entahlah...