Breaking News
Loading...
March 29, 2011

Info Post

Di beritakan mustafa ali su/agung pas dan mat sabu telah menonton video lucah lakonan anwar dan pelacur cina berberapa hari lepas, aku percaya apa yang wartawan harakah tu bagi tahu kat rakan blogger rbf.

Puak-puak edorgan dalam pas kerap kata itu video fitnah, tapi orang yang melalak tu tak tengok lagi pun video tu, mustafa ali dan mat sabu dah tengok, amacam....?

Kalau video tu fitnah, aku rasa, lepas je mustafa dan mat sabu selesai tengok video tu, sure depa dah buat pc, kata lelaki dalam video tu bukan anwar dan aku yakin mereka akan pertahankan anwar bermati-matian, tapi kenapa sampai la ni dua-dua orang tu senyap je...

Diam tanda setuju, maknanya mereka bersetuju lelaki dalam video tu adalah anwar bin ibrahim.

4 comments:

Anonymous said...

Dia orang bukan setuju...

Tapi malas nak layan cerita fitnah, penipu macam tu...

Bukan macam korang...

Takut sangat kalah dalam PRU13 nanti...maklumlah dah perintah M'sia ni 50 tahun...

Nanti duit tak masyuk lagi...

He he

Anonymous said...

jom pekena kopi o kaw...ajak member lu ..parpukari deyyyy

Anonymous said...

sebagai orang islam yang mengaku dirinya islam, sepatutnya mereka mempertahankan saudara seislamnya bila di fitnah, bab fitnah ni nak tak nak kena layan juga, itu pun kalau dia orang mengaku anwar tu masih islam lagi la...

Rempit said...

Kate video tu 21 Februari 2011. Ini pula tahun2 lepas. Kau ni boleh kawan dgn parpukari yanadeyyyy