Breaking News
Loading...
March 30, 2011

Info Post
Semalam tpm menghabiskan masa seharian di negeri selangor, bermula dari awal pagi di parlimen kuala langat dan bersambung di sebelah tengah hari di parlimen ampang dan pandan.

Selepas solat zohor di masjid al-ubudiah, kampung tasik tambahan, ampang, tpm meluangkan masa kira-kira sejam beramah mesra dengan penduduk di situ, mendengar rintihan mereka mengenai ahli parlimen pakatan haram yang tak buat kerja.


Tpm di sekolah menengah taman tasik ampang, di majlis ramah mesra bersama ngo-ngo, pasukan rela, jkkp, ajk masjid dan surau di sekitar ampang.



Walkabout di pekan taman tasik, bertemu dengan peniaga dan penduduk setempat, banyak luahan yang mereka luahkan kepada tpm mengenai perangai ahli majlis mpaj yang buat tak tahu je tentang masaalah mereka.








Seorang penduduk di kampung taman tasik, mengadu hal kepada tpm, dia dah berkali-kali meminta cukai tanahnya di kurangkan, cukai tanahnya naik kira-kira 30 peratus selepas pakatan haram perintah selangor, tapi pihak mpaj menyuruhnya mengadu kepada mb, tapi sampai sekarang ni, kes yang di adukan kepada mb tiada jawapan.
Salinan surat aduan yang di hantar kepada mb, namun sampai sekarang tiada jawapan dari pada menteri besar selangor. ah-so tu kata, "dulu pkr janji nak kasi turun cukai tanah, mana ada turun, naik lagi ada la"...

Pelajar sekolah tingkatan tiga, sanggup tunggu lama untuk dapatkan autograph dari tpm.
Solat asar di masjid bandar baru ampang.

Mana janji kerajaan pakatan haram untuk membela warga emas, sudahnya kerajaan bn juga yang tolong, itu bukan aku yang kata, tapi anak lelaki kepada warga emas ni yang kata, ketika tpm melawat rumahnya di ampang campuran.
Punya la dia berbesar hati tpm datang ke rumahnya, siap bagi kalungan bunga kat tpm.
Minum petang dan ramah mesra dengan penduduk bandar baru ampang.
Lagi masaalah kerajaan negeri di adukan kepada tpm, kali ini melibatkan tanah juga.
Jamuan makan malam 1 malaysia bersama penduduk parlimen pandan.
Pimpinan mca selangor.
Ribuan hadir untuk menyambut tpm dan isteri, pada awalnya hujan turun dengan lebat, tetapi setengah jam sebelum tpm sampai hujan telah berhenti.


Ceramah tpm paling best yang pernah aku dengar, semalam tpm kupas satu persatu pembohongan yang di buat kerajaan pakatan haram selangor dalam menifesto mereka.


6 comments:

ZULKHAIRI BIN OSMAN said...

Assalam Bro,
Tak ada ke rakam ucapan TPM tu Bro?

det said...

mintak maaf tak ada la, bawak still camera je, video camera tak bawak.

Anonymous said...

kalau TPM boleh buat napa pemimpin BN yang lain tak buat ? esok nak pilihanraya baru terhegeh-hegeh tunjuk muka, itu pasal pengundi menyampah , mereka bukan marah dengan BN tapi tak suka dengan YB yg ada , akhirnya undi protes undi pembangkang ..

Anonymous said...

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to more added agreeable from you!
By the way, how can we communicate?

My web blog: search Engines

Anonymous said...

In a third embodiment, the absolute refractive index of the
quartz article is less than or equal to 1. New chemical glass compositions or new treatment
techniques can be initially investigated in small-scale laboratory
experiments. In order for the electric current to energize the gas in a fast manner,
a good power source is needed.

Look into my homepage fused quartz

Khairil Nizam said...

walaupun Zuraida lari terapi Ampang tetap milik mereka. Lihat sekarang apa sudah jadi?