Breaking News
Loading...
March 9, 2011

Info Post
Kelmarin pakatan haram selangor merayakan sambutan ulang tahun ke3 pemerintahan mereka dan semalam dalam akhbar sinar harian edisi selangor, muka depan akhbar itu paparkan muka khalid dengan ayat berlagaknya berbunyi "mb yakin bn sukar tawan kembali selangor pada pru 13, jangan berangan" mak oii berlagaknya...

Aku tak kisah la kalau khalid berlagak macam tu, memang pakatan haram di terima oleh rakyat selangor, tengok je la sambutan 3 tahun pemerintahan pakatan, yang datang tu dekat 50 ribu beb... patut la berlagak si khalid gagap ni...

Tapi itu angan-angan khalid je la, cerita sebenarnya ialah, sambutan 3 tahun pemerintahan pakatan haram tak dapat sambutan, dengan kata lain tak ada orang nak datang, jemputan dijangkan 10 ribu yang datang hanya 5 ratus, berpuluh gerai perniagaan di sediakan tapi yang menyewa hanya berberapa belas je, di sebelah malam pulak, khalid terpaksa menunggu sehingga jam 10 malam untuk mulakan majlis, itu sebapnya tak ada liputan dalam mana-mana blog dan portal pembangkang, pasal apa? pasal mereka malu, stadium melawati kosong beb... jadi untuk menutup malu, khalid arahkan supaya wartawan senyapkan cerita ini.

Aku ada berberapa gambar sembutan ulang tahun ke3 pemerintahan pakatan, sambutan yang tak dapat sambutan.

Program sebelah siang, tengok la berepa ekor je yang ada kat gerai tu....





Program sebelah malam, ramainyeee.... gambar ehsan: pas cawangan u10


9 comments:

Fareez said...

sambutan yang tak dapat sambutan...LOL~

Erman Syahid said...

Hassan ali selaku pengerusi penganjur sambutan kata malawati kosong kerana ramai ahli ke prk kerdau n merlimau..alamat dia nak mampus la tu

Anonymous said...

Setengah daripada yang bersolat tu dihadiri oleh Muslimin & Muslimat PAS Kpg Raja Uda Klang atas arahan Ustaz Ronnie Liu ADUN Pandamaran dan Kiai Ma'el YDP PAS Klang.

Anonymous said...

wow bro.. best nya
penoh sesak la..... mengalahkan jom heboh TV3....
malaysian book of rekod dah pecah...
syabas kalid gagagagagaaaap.... teruskan.

Anonymous said...

dah naik menyampah dah kalo pi sana bukan dapat pahala dapat dosa lagi dok dengar depa maki hamun mencarut semua cukup ... kalo accident dan mati dalam masa pi sana confirm masuk neraka wakakakakkakaak

Anonymous said...

mati masa pi masuk neraka....tapi kalu mati masa balik masuk syurga sebab dah dengar maki hamun serta fitnah bewak2 hijau.

john said...

Kalu nak ramai, patut jemputlah artis2 tempatan. utk program, paksa kakitangan kerajaan negeri supaya hadir. Ala, ikut mcm kerajaan Persekutuan selalu buat...

Anonymous said...

AGAK AGAK KAU, KHALID DAN HASSAN LEH TIDOR TAK MALAM TU

KALAU BINI 'MINTA MAIN' MALAM TU, MAU RASANYA KENA TERAJANG

KAH KAH KAH

Anonymous said...

ala john...
mengaku sudah le...
sudah gaharu cendana pula