Breaking News
Loading...
March 23, 2011

Info Post
Tadi dua orang pencacai anwar mendedahkan kononnya tan sri rahim thamby cik dan eskay yang menjadi dalang dalam kes video lucah anwar, mereka buat macam tu kerana gagal nak kaitkan datuk najib.

Kata saifuddin, rahim dan eskay terlibat, ok siapa eskay ni? kenapa aku kata dia kawan baik anwar? nanti aku ceritakan apa hubungan eskay dan anwar, sebelum tu cuba korang ingat balik siapa yang bawak lari raja petra ke luar negara.
Published with Blogger-droid v1.6.7

4 comments:

pacat said...

okokokok...

Anonymous said...

Biasalah...

Kawan kencing kawan...

Fulus, fulus, fulus...punya fasal.

He he

Anonymous said...

Anwar yang pening lagi memeningkan...

PeningPilKuda said...

aku pening! tapi pening bukan sebab dewa merah jambu kegilaan aku, tapi pening sebab ada orang gila suka gali lubang, kemudian terjun ke dalam lubang tersebut.
aku dah kata, jangan percaya dengan senjata yang dibawa oleh orang bodoh, nanti senjata itu akan makan tuan.
Tiba-tiba nak PRU Sarawak, bersoraklah segala ahli UMNO, Anwar main sex dengan amoi, ada dalam video, nak sedap ajak editor dan wartawan, dalam negeri dan luar negeri, padan muka penyokong PKR, tengok pejuang PAS, kelih sukarelawan DAP.
Nak sedap ditambah kicap, muka hodoh Zahrin tambah, si ZoooNordeeen munafiq tambah, brahim katak puru pun tambah dan tambah.
Kantoooi, si pelakun mengaku, si perogol budak mengaku, si jaga duit PERKOSA ngaku, sambil senyum kambing, kami adalah dalang kepada wayang kulit bodoh itu.
Apalah dosa UMNO bila UMNO diletak dikandang orang salah, apa salah UMNO jika rakyat umpat dan keji UMNO, pemulihan belum pulih, pemutihan baru nak mula, tiba-tiba hujan ridiasi turun dengan lebat.
Ingat ! lebih baik lawan sepuluh musuh yang cerdik, dari memiliki seorang pendukong yang bodoh.
Bila nak berubah niiii.