Breaking News
Loading...
March 16, 2011

Info Post

Ketakutan nik ajis makin terserlah apa bila semalam dia menggunakan pemuda pas perak untuk mendivertkan isu yang dia sebenarnya takut nak jumpa harusani, tidak ada salahnya kata ketua pemuda umno perak, perjumpaan harusani dan nik ajis akan di politikan oleh nik ajis dan pas, biase la pas, bab mati pun depa boleh politikan.

Kata pemuda pas perak, "mereka berasa kesal kerana masih ada umat Islam yang membezakan agama dalam politik dan ia tidak sepatutnya berlaku sama sekali." kerana di campur adukan politik dan agama itulah pas tiap-tiap hari mengkafirkan umno dan kerana dicampur adukan politik dan agama, adun selising yang berzina dengan isteri orang bila berjumpa nik ajis, nik ajis kata "ALLAH dah maafkan dia".

Percayalah takan berani nik ajis nak bertentang mata dengan harusani, nik ajis akan cuba berdolak dalih nanti bila tiba masanya, tengok je la nanti....

2 comments:

manboi said...

politik islam bukan mcm yg pas amalkan!!...jangan tipu rakyat!!. politik islam adalah politik berakhlak mulia sedangkan pas berpolitik cara pilihanraya, yg mana rasullullah x pernah amalkan!! jangan keliru org islam yg lain wahai tok2 janggot!!

Anonymous said...

Mana ada dalam hidup nik aziz ni dia berani berdepan dgn ulama, kau bg tau aku selama nik aziz jadi murshidul dah berapa ramai ulama yang dia jumpa dan berdebat? zero bro, cakap je pandai, md nor deris ajak dia debat pun lintang pukang dia lari lg mau jumpa harussani.