Breaking News
Loading...
March 24, 2011

Info Post

Dun negeri sarawak dah bubar, dari angin yang bertiup kencang yang sampai ke telinga aku semalam, ada berita sedih buat parti isle, padan muka, haram satu kerusi dun pun korang tak dapat bertanding di sana, itu setakat berita yang aku dengar.

Mustahil pas tak dapat walau satu kerusi pun di sarawak ? bukan ke pas anjing paling setia pada pkr dan dap, takan pas tak diberikan peluang langsung, tanya aku, kata sumber kepada aku, komposisi kaum di sarawak bukan macam di semenanjung, di semenanjung, kalau orang kata bumiputra tu, maknanya melayu 90% di sarawak lain, bumiputra bermaksud kaum peribumi, kaum peribumi tu tak semestinya semuanya melayu dan semuanya islam, jadi pas kan parti islam, nak kempen apekejadahnya dengan orang bukan islam kat sana, jadi kerusi yang banyak kaum bumiputra islam tu adalah kerusi selamat untuk pkr dan untuk snap pulak kerusi bumiputra bukan islam . jadi pkr dan snap memang nak sapu semua kerusi tu.

Mak oii... macam tu punya teruk pkr hanjingkan pas, kalau di semenanjung, pkr lah sahabat dunia akhirat pas, tapi di sarawak, pergi mamposs la kau pas... tapi sumber kata lagi, jangan terkejut kalau kau tengok ada tempat yang pas bertanding, itu bermakna kawasan itu pkr pun tak nak dan snap pun tak nak, pasal kawasan tu sure dan garenti kalah, kalau bertanding pun buat hilang deposit je, jadi kalau pas nak, pas boleh bertanding dikawasan tu.

Kesian dekat pas, jadi pesan aku pada penyokong dan pemimpin pas, tak payah la perabis duit rakyat nak pergi bertanding di sarawak, sure hilang deposit.

8 comments:

Anonymous said...

pas is dead, betul la tu, lagi2 pulak bekawan dengan kaki sundal macam anwar.

Aliffnajmi said...

Baca tajuk pun aku dah tersenyum. PAS kena sedar mereka hanya diperalatkan oleh rakan2 kongsi mereka shj. Dan utk pengetahuan PAS, kerana rakan2 kongsi mereka lah aku amik keputusan utk tidak menyokong PAS lagi.

JomoSamaTuaran said...

Ambo malu nohh...malu!! ishk,ishk,ishkk..(ni pok nik yg kata)

TokAyah said...

PAS dah lama menuju kejancuran. Pemimpin macam mahfuz, Md sabu, nizar, Khalid byk lagi tak ada klas langsung ...........mana Kumpulan ULAMA PAS?????,

Anonymous said...

Aku dulu penyokong tegar PAS, tapi sejak menang PRU12, Pas sudah melalut dan melatah sampai jadi perasan diri. Lebih2 lagi N.Ajis sudah keluarkan berbagai fatwa syok-sendiri lansung aku bye-bye pada PAS. Aku tak mahu masuk syurga PAS lagi.

Anonymous said...

PAS itu anjing belaan DAP serta PKR jer,bila ada apa2 kes anjing ni yang kuat menyalak paling untung hanya dapat tulang jer duk kunyah,daging yang dapat DAP serta PKR...tu je leh aku katakan untuk parti PAS ni bila bersama PAKATAN,baik bergerak secara solo jikalau parti PAS itu mendapat sokongan rakyat buat ape nak berpakat ngan RAJA PRONO,pas parti islam yang melarang perbuatan zina

aidil said...

slogan baru untuk semua ahli PAS yang betul2 nakkan Islam bukannya Isley:
'PAS SELAMAT TANPA NIK AZIZ'
'SELAMATKAN PAS DARI NIK AZIZ'
'BEBASKAN PAS DARI NIK AZIZ'
'PAS BUKAN NIK AZIZ'

GTPuteri said...

salam bang minta link www.gt-puteri.blogspot.com bang, tq tq bang