Breaking News
Loading...
March 29, 2011

Info Post

Dalam banyak-banyak parti dalam pakatan haram, dap jugaklah yang paling selamat, dari awal lagi dap dah dapat 15 kerusi selamat untuk mereka, pas pulak di bahagikan 5 kerusi, kerusi yang bisa menghaibkan duit deposit mereka, kawasan pas bertanding adalah kawasan putih bn, semuanya di kubu kuat bn, mampos la kau pas.

Pkr dan snap masih lagi berebut kerusi, pkr nak 24 kerusi dan snap pulak nak 23 kerusi, depa dua ekor tu dok berebut kerusi lagi, jangan terkejut kalau ada kerusi pas terpaksa di korbankan untuk di berikan kepada snap atau pkr, memang depa tak boleh menang di kerusi yang pas bertanding tu, tapi hanya untuk cukupkan kuota.

Tapi kalau di fikir-fikir balik, setakat pas bertanding 5 kerusi je, baik tak payah bertanding, buat habis duit rakyat je, kalau boleh menang semua 5 kerusi tu, ok jugak la, tapi semua 5 kerusi tu semuanya kerusi maut untuk pas, aku sarankan pas tarik diri. lagi satu, setakat bertanding 5 kerusi dari 71 kerusi, macam mana pas nak tubuhkan negara islam di sarawak ?

4 comments:

Anonymous said...

5 kerusi je? boleh tegak ke daulah islamiah di sarawak? boleh ke pas berkerja sama dengan baru bian? bukan ke dia tu dah murtad.

Anonymous said...

PAS NI parti samaph bodoh punya ulamak islam celaka.patut meninggi kan martabat melayu dan islam rupa cina yg disembahnya...mmg celaka besar la nik aziz..mati jd batu nisan la

dino.yp@gmail.com said...

orang sarawak pakai cawat ! tak tau nak undi !

Rempit said...

Kalau nak marah pun jangan mencelakakan orang. Sebagai seorang Islam kita mesti ada walaupun sekelumit ingin menegakkan negara Islam. Seekor burung di zaman nabi Ibrahim mencuba memadamkan api yang maha besar yang akan dicampak nabi Ibrahim dgn membawa air di paruhnya dan apabila ditegur, "wahai burung, kau ni hanya membuat kerja yg sia-sia saja dan dijawap burung tersebut "tanggunjawap untuk menegakkan Islam hendaklah dilaksanakan, berjaya atau tidak tidaklah menjadi persoalan. Kalau 5 kerusi menjadi alasan, kamu semua tidak menjadi seorang Muslim kerana Nabi Muhammad pun hanya berseorangan ketika diarahkan Allah untuk berdakwah dan jika Nabi Muhammad menjadikan alasan beliau seorang tidak akan menang. Tetapi belaiu akhirnya berjaya mentadbir sebuah negara dan mengislamakan kita semua. Gunakanlah otak yang dianugerah Allah untuk berfikir dan jgn hanya tahu mencelakakan orang.